REpont applikacioban (MOHU) a számlaszamhoz írhatok (Euros) devizaszamla számot?
MAGYAR ... LAKOSSAGI...FORINT ALAPÚ...
3 feltetel van. Se tobb se kevesebb. Minden mas NEM JÓ.
6-os...
"Konkretan kiprobalta ezt mar valaki ?"
Igen tobb 100 ember akik aztan az ugyfelszolgalaton szidjak a mohut , hogy nem kaptak meg a penzt. Majd amikor kozlod, hogy mert nem jo a szamlaja.... még ő van felhaborodva. 🤦♀️
Biztos, hogy em csak AFR-el küldenek utalást, mert az 5 másodpercen belül ha nem megy át, akkor annyi. Márpedig nem hiszem, hogy állandóan újra meg újra beadják az utalásokat. Sokan panaszkodnak és velem is már megtörtént, hogy csak napokkal később jött meg az összeg.
A másik pedig, ha én megadok egy magyarországi bankszámlára forintban teljesítendő utalást (ezt külön kiválaszthatom), akkor a bankom elküldi a másik bank felé forintban, és a másik bank váltja át a számla devizanemére. Az én bankom nem is adhat arról tájékoztatást, hogy a másik számla egy devizaszámla. Tehát a MOHU, ha valakinek el is akadt az ilyen jóváírása, nem mondhatta azt, hogy azért, mert deviza számla lett megadva, ugyanis nem lehet róla információja.
A rendszer visszadobja
" nem megfelelo bankszamlaszam " hibakoddal.
Azt nem tudjak, hogy rosszul adta e meg, ez egy deviza szamla, vagy egy junior start szamla stb...
Csak azt , hogy hibas .
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!