Mi a véleményed a CIB internetbankjáról, mobilbankjáról?
Csak a mobilappot használom, de az az egyik legrosszabb, amit valaha használnom kellett...
Megbízhatatlan, logikátlan és úgy xar, ahogy van.
Magával a bankkal amúgy sok gond nem volt az elúlt 6-8 évben mióta náluk vagyok, csak egy normális appot kéne csinálniuk...
1. Vagyok
Mi a gond vele?
Én sosem tapasztaltam semmi problémát.
3
Idén ugyan sokat javult, de az elmúlt években rendszeresek voltak a rendszerhibák, leállások, nem jött meg a push notifikáció. Néha hetekig ilyen probléma volt. Az ügyfélszolgálat meg mindig ugyan azt játszotta, napokig tagadták majd végül beismerték és kiratak róla egy üzenetet. De mindig baromi sokáig tartott amíg fixálták.
Amikor hiba van akkor sosem tudnak kirakni egy sima átlag embernek szóló üzenetet, hogy kedves paraszt, nem működik. hanem ilyen beszédes "#error code 1002" jellegű hibákat kapsz. ÜF-nak fingja nincs melyik kód mit jelent.
Frissítés után MINDIG van valami nagyobb bug, kivétel nélkül.
Ami még mindig xar rajta az az egész app. Logikátlan az egész felépítése, 10 menübe kell belépni, hogy limiteket tudj változtatni, nincsenek benne 21. századhoz méltó kimutatások, hogy mire mennyit költött az ember. A virtuális kártya kb használhatatlan benne. Csak, hogy mást ne mondjak a saját bankszámlaszámod nincs benne az APP-ban, csak az IBAN, aztán küzdj vele, hogyha ki akarod másolni.
Utalásnál nem bontják meg 3x8 karakterre a számlaszámokat, egy szenvedés az egész...
Nem lehet megismételni tranzakciókat. És még lehetne a végtelenségig sorolni. Nézd csak meg a visszajelzéseket pl. app store-ban, lesz mit nézni!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!