Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » Mi a véleményed a CIB internet...

Mi a véleményed a CIB internetbankjáról, mobilbankjáról?

Figyelt kérdés
júl. 11. 21:27
 1/8 anonim ***** válasza:
Teljesen jó. Sok éve vagyok cibes, semmi panaszom rá.
júl. 11. 21:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
48%

Csak a mobilappot használom, de az az egyik legrosszabb, amit valaha használnom kellett...

Megbízhatatlan, logikátlan és úgy xar, ahogy van.


Magával a bankkal amúgy sok gond nem volt az elúlt 6-8 évben mióta náluk vagyok, csak egy normális appot kéne csinálniuk...

júl. 11. 21:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:

1. Vagyok

Mi a gond vele?

Én sosem tapasztaltam semmi problémát.

júl. 11. 22:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
Teljesen oke minden a CIB-nel. Egy gond van. Keves az atm es bankfiok. Szerencsere evente 1x 2x kell max. Minden mas megy telefonon.
júl. 12. 08:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
Nálam rendben van de volt már kérdés és sokan szidták.
júl. 12. 18:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
66%

3

Idén ugyan sokat javult, de az elmúlt években rendszeresek voltak a rendszerhibák, leállások, nem jött meg a push notifikáció. Néha hetekig ilyen probléma volt. Az ügyfélszolgálat meg mindig ugyan azt játszotta, napokig tagadták majd végül beismerték és kiratak róla egy üzenetet. De mindig baromi sokáig tartott amíg fixálták.

Amikor hiba van akkor sosem tudnak kirakni egy sima átlag embernek szóló üzenetet, hogy kedves paraszt, nem működik. hanem ilyen beszédes "#error code 1002" jellegű hibákat kapsz. ÜF-nak fingja nincs melyik kód mit jelent.

Frissítés után MINDIG van valami nagyobb bug, kivétel nélkül.

Ami még mindig xar rajta az az egész app. Logikátlan az egész felépítése, 10 menübe kell belépni, hogy limiteket tudj változtatni, nincsenek benne 21. századhoz méltó kimutatások, hogy mire mennyit költött az ember. A virtuális kártya kb használhatatlan benne. Csak, hogy mást ne mondjak a saját bankszámlaszámod nincs benne az APP-ban, csak az IBAN, aztán küzdj vele, hogyha ki akarod másolni.

Utalásnál nem bontják meg 3x8 karakterre a számlaszámokat, egy szenvedés az egész...

Nem lehet megismételni tranzakciókat. És még lehetne a végtelenségig sorolni. Nézd csak meg a visszajelzéseket pl. app store-ban, lesz mit nézni!

júl. 12. 18:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
100%
Ja, és amúgy nekem a legzavarobb, hogy a zárolt kártyás vásárlási összegeket egyszerűen NEM BONTJA TÉTELEKRE, mint az ÖSSZES többi bank a világon. És mivel egy zárolás 2-3 nap így fogalmad nincs, hogy 10 perccel ezelőtti vásárlásodra mennyit vontak le, mert csak az összesítést írja ki. Pedig nyilvánvalóan benne van az appba, mert a push üzenetek szövegéből ki lehet bogarászni....
júl. 12. 18:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 A kérdező kommentje:
Köszi szépen a válaszokat! Szívesen olvasgatok még véleményeket. 🙂
júl. 13. 00:46

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!