A Wolt csak úgy minden rendelés nélkül leemelt a kártyámról egy nagyobb összeget. Telefonszámuk nincs. Mit tudok tenni?
Most kaptam egy sms-t, hogy a Wolt leemelt a bankkártyámról egy nagyobb összeget, mintha vásároltam volna náluk. Csakhogy én évek óta nem vásároltam náluk semmit. Ügyfélszolgálati telefonszámuk nincs. Hogy lehet őket egyáltalán elérni?
És mitől lehet ez? Mit tudok most tenni?
A banknál azt mondták, hogy 4000 ft-ba kerül a chargeback, telefonon nem lehet kérni csak személyesen fiókban vagy faxon. De ki használ ma még faxot?
#4: Ezer éve vásároltam náluk, az aplikáció sincs telepítve a mostani telefonomra és az accountomat sem tudom. Azon kívül szerintem passzolni fognak, ismerem az ilyen cégek hozzáállását.
Azt viszont szeretném tudni, hogy hogyan lehetséges fizetni úgy bankkártyával, hogy a kártya fizikailag nálam van, netes vásárlásnál meg ha jól tudom sms kód és telebank kód is kell? Erre a bank is csak azt mondta, hogy nem tudják.
Első kérdés:
Melyik banknál vagy? (Igen, számít! Ne tereld el, csak írd le a bank nevét!)
Sejtettem, rögtön eszembe jutott a küldés után, hogy az MBH esetében viszont pontosítani kell. Előtte melyiknél voltál?
Takarékbank, BudapestBank, vagy MKB?
(Ez azért lényeges, mert hiába haladnak egész tűrhetően az egységesítéssel, bizonyos dolgok (például a jogosulatlannak vélt terhelések kezelése) még más feltételekkel mennek, attól függően melyik bank ügyfele voltál eredetileg.)
Rendben. Átolvasom az ehhez kapcsolódó ÁSZF-eket, Kondíciós listákat.
Abban benne lesz, a Chargeback igénylésének módja, illetve (ha van, mert ezt egyébként furcsállom, nem szabadna lennie) díja.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!