Normális, hogy egy bank egyáltalán nem válaszol egy hitelkérelemre?

Figyelt kérdés

Személyesen igényeltem hitelt január másodikán egy bankfiókban, mert külföldi jövedelem miatt pontosítani akartam pár dolgot, meg különböző egyéb papírokat is beadtam.

Mondták, ha nincs új infó, akkor nem keresnek, ne írjak külön, mert úgyis sok a munka (ez azért eleve érdekes hozzáállás).


De azért több mint egy hónap elteltével mégis írtam az ügyintézőnek egy rövid e-mailt, amiben csak annyi állt, hogy kérem tájékoztasson, amennyiben valóban nem történt semmi, hogy más megoldás után nézhessek. Már 10 napja semmi válasz.


Ez a normális ügyintézés a magyar bankokban, tehát itt elfelejthetem a hitelt?


febr. 19. 08:56
 1/6 anonim ***** válasza:
67%
Igen.
febr. 19. 09:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:
ok :-/
febr. 19. 09:10
 3/6 anonim ***** válasza:
77%
Nem.
febr. 19. 09:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 A kérdező kommentje:

Szuper :D


Mindegy, nyilván rossz helyen teszek fel ilyen kérdést.

A hallgatás meg elutasítás, ez is nyilvánvaló, még ha nem is érthető, hogy miért.

febr. 19. 09:31
 5/6 anonim ***** válasza:
71%

30 vagy 60 napon belül szerintem kell reagálniuk valamit.


Azt mindenképp javaslom, hogy legközelebb egy agilis hitelügyintézőn keresztül add be, ők szokták tudni nyomni az ügyet.

febr. 19. 09:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 A kérdező kommentje:
5. Rendben, akkor talán újra próbálkozom. Ez egy normál banki ügyintéző volt, aki nem is igazán értette a helyzetet, sőt az ő főnöke sem. Köszi a választ.
febr. 19. 10:02

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!