Átutalt összeg nem jelenik meg az egyenlegemen?
Tegnap utaltak nekem pénzt (OTP, bankon belül), meg is érkezett, de most nézem, hogy az egyenlegemen nem jelent meg. Belépve a netbankba látom, hogy külön van kezelve, megjelent egy "WebKÁRTYA számla" és ide van rakva. Más számlaszámhoz van rendelve és egy külön (virtuális) kártya tartozik hozzá.
Feltételezem, hogy ez önmagában nem probléma, szoktam neten is vásárolni, szóval fel tudom használni, illetve nyilván át is tudom pakolni a valódi számlámra (van ugye "Számláim közti utalás" funkció) viszont a kérdésem az lenne, hogy miért így érkezett meg és nem a valódi számlámra? Korábban ilyen nem volt, ha utaltak, pedig relatív sűrűn előfordul. Illetve ha átutalom, akkor ez a számla meg is szűnik? Vagy most így random kreált nekem egy új számlát kérés nélkül és még fizethetem majd erre is a havidíjat, miközben nem is igényeltem? Hogy működik ez és miért?
#2 Valóban annak a számát adtam meg. Nem tudom hogy sikerült, eddig a létezéséről sem tudtam. Viszont a számlám 10+ éves, szerintem akkor még tán nem is volt ilyen webkártyás cucc. Az akkor kapott papírokon egészen biztosan nem szerepel semmi ilyesmi.
Na mindegy, így már világosabb a kép. Köszönöm!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!