Mi lehet a baj a bánkártyámmal / bankszámlámmal? Mit tegyek?
Szóval 8.-án megjött a fizetésem…
Aznap kivettem 30.000 forintot egy Erste bankos ATM-ből, aztán még bementem egy boltba és 20.000 forintért vásároltam, amit érintéssel fizettem. Először elrontottam a PIN kódot véletlenül, de aztán másodjára jól írtam be és a tranzakció sikeres volt, kifizettem amit vásároltam.
Ezután még aznap este egy online ruhaboltból szerettem volna vásárolni a kártyával, de az már nem ment. Ki írt egy hosszú szám kódot mint hiba üzenet… Jelenleg amúgy nincs telefonos applikációval összekötve a számlám, de nem hiszem hogy ez lett volna a gond, mert nem jött ki a vásárlás után simple, barion vagy egyéb felület, hanem egyből, abban a másodpercben hogy megnyomtam a vásárlás gombot, jött a hibaüzenet…
Utána nem próbálkoztam online vásárlással.
Szombaton hajnalban és ma hajnalban elég sokszor ki próbáltam két különböző ATM-et is (OTP, illetve takarék bank ATM), de azt az üzenetet kaptam, hogy átléptem a napi limitemet… De 1000 forintra is ezt írja, és ez előtt nem volt nap limit beállítva nekem. Valamint mostmár több mint 48 órája nem vettem ki ugye pénzt, szóval nem tudom mi lehet a gond… Még próbáltam boltban is fizetni vele, de azt írta a terminál, hogy elutasítva.
Mindkettő ATM-en meg tudtam nézni az egyenlegem és ott van rajta több százezer forint. Pont annyi van rajta amennyinek kell, ahhoz képest hogy utoljára láttam az egyenlegem, csak az a pénteki 50-es hiányzik róla amit tényleg levettem.
Az online ruhaboltból egyébként kb. 100.000 forintért akartam vásárolni, ugye az nem sikerült, de ha a bank valamiért zárolta volna azt az összeget, vagy “függőben” lenne még valami hiba miatt, akkor is kisebb összeget (pl. 1000 forintot, vagy akár 100.000 forintot) ki kéne hogy tudja venni, tudnom kéne fizetni a kártyával, mert annál amit online akartam költeni jóval több van rajta…
Mi lehet tehát a baj? Illetve mit kellene csinálnom? Telefonon nem hiszem, hogy adnának tájékoztatást, ugyanis volt egy ilyen hülye telekód, amit már elfelejtettem, illetve nem is emlékszem rá hogy valaha szerepelt volna bármilyen papíron vagy említették e volna nekem valahol.
Attól, hogy appod nincs, számítógépen se tudsz belépni? Akkor meg lehetne nézni a kártya beállításait.
Telekód nélkül is segített már a bank ügyfélszolgálata telefonon, mikor a gondom akadt a kártyával, hívd fel nyugodtan.
Nem lehetett telefonon erről a dologról beszélni telekód nélkül.
Elmentem a fiókba, ott azt mondták hogy át tudom állíttatni telefonon és adtak új telekódot…
Viszont a telefonban már azt mondták, hogy a munkatárs rosszul tájékoztatott és letiltották a kártyám. Kértem, hogy ne, de nem halgattak meg, rám tették a telefont és letiltották.
2 hét múlva küldenek másikat…
Ki fogom próbálni revoluttal az oldalt, ha nem veszélyes és megkapom a terméket, akkor ez az egész elég érdekes.
Egyébként 2011 óta heti, havi szinten rendelek online, soha nem vertek át és a kamu oldalakat is felismerem…
"letiltották a kártyám"
Az kiderült, hogy miért?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!