Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » Ultra-kezdő vagyok, mínuszom...

Ultra-kezdő vagyok, mínuszom lett. Kérhetek segítséget?

Figyelt kérdés

Szeptemberben nyitottam meg életem első bankszámláját, OTP juniort, és lekötöttem rá egy kisebb összeget - a kamatokkal együtt gyűjteném arra a célra, hogy legyen alapom, amint kijárom a sulit és elkezdem az életet.

Viszont semmi munkahelyi bevételem vagy akármi egyéb, viszont a minap, mikor beléptem a neten át, azt látom, hogy mínusz 114 (vagy 140, már nem emlékszem) forintom van, vagyis máris tartozásban vagyok. Nem nagy összeg, de hajlamos vagyok ilyenkor is megijedni.

Ez nagy gond? Esetleg ha megkapom az első havi kamatot, levonják belőle vagy ilyesmi? Vagy külön kell bemenni és kifizetni? (Mivel mondom, bankszámlára folyó jövedelmem nincs).

/amennyiben be kell menni külön kifizetni, azt lehet egy másik városban lévő OTP fióknál, vagy csakis ott lehet, ahol kötöttem a számlát? Ugyanis iskolából mire beérek a szülővárosomba, pont bezár a bank/.


2010. okt. 15. 20:59
 1/6 anonim ***** válasza:
86%

Bármelyik OTP fiókban befizetheted a tartozásod.

De azért hadd mondjak valamit.

Tök nagy hülyeséget csináltál.

Két okból is. Rögtön bementél a legszarabb és legdrágább bankba és megkötöttél egy folyószámla-szerződést, ahelyett, hogy érdeklődtél volna több bankban. Ráadásul úgy, hogy rendszeres jövedelmed nincs is, ami rá mehetne.

Mostmár mindegy.

Ha nincs jövedelmed és nem lesz a bankkártyádon bizonyos idő után mozgás és a folyószámla egyenleged minuszos lesz, akkor a bank felmondja a szerződésedet. Ha lesz jövedelmed bizonyos időn belül, akkor ez az összeg úgymond visszatöltődik és akkor annyival kevesebb pénzt vehetsz fel.

Érdemes bemenned tehát bármelyik otp fiókba és kiegyenlíteni a tartozásod valamint vagy egy 1000Ft-ot rátenni, hogy a következő havi számlavezetési díjakat le tudják vonni valamiből.

2010. okt. 15. 21:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
85%