Sikerült már valakinek elérni az Interaktív Brokers ügyfélszolgálatát?
Ha igen, hogyan? Hetek óta próbálkozom vele, de sikertelenül. Se a chatben, se hívasban nem megy, e-mailt meg nem fogadnak. Írtam nekik az app-ban is üzenetet, arra sem reagáltak. Elvileg itt van Budapesten a magyar központjuk (Central Európa), és van magyar ügyfélszolgálatuk, de mikor végig megyek a menüpontokon a végén nem kapcsol senkit. Kicsit nevetséges számomra hogy egy több évtizedes múlttal rendelkező dollárdmilliárdos brókercég ennyire szerencsétlen legyen, hogy egy normális ügyfélszolgálatot ne tudjon biztosítani..
Csak a telefon számomat szeretném egyébként megváltoztatni, hogy egy másik számomra kapjan a bejelentkezéshez szükséges visszaigazoló kódot, de emiatt nem tudom. Persze végig mentem az appban ami lépéseket írt a megváltoztatáshoz,de hiába frissült ott a számom, mégis a régire küldik ki a kódot..
Az oldaluk szerint a 1075 Budapest
Madách Imre út 13-14. címen van az európai központjuk. Azon gondolkodtam, hogy talán még annak lenne értelme, ha személyesen felkeresném ezt a helyet, úgysincs tőlem messze.
#2
Tudom, de jelenleg nincs jobb ötletem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!