A Telekom mennyi idő után köti ki a szolgáltatásokat, ha nem fizetem be a számlámat?
Sajnos olyan helyzet adódott, hogy nem tudom befizetni az internet, tv és mobilszámlámat.
Eddig ilyen sosem volt, mindent határidőre rendeztem, de sajnos egy váratlan kiadás közbe szólt, amit nem terveztünk, így borult minden.
Ma járt le a számla befizetési határideje, sajnos csak 10-én kapunk fizetést.
Mi ennek a pontos menete a két felszólítás után, ha nem megy be időben a pénz? Hány napon belül kapcsolják ki?
Tágabb rokonságra nem számíthatsz anyagilag?
Ha többesszámban írsz, akkor valószínűleg párkapcsolatban élsz. Ha még nincs gyermek, gondolkodhatsz akár örökbefogadáson is.
Keresztgyermek, akinek az életét egyengetnéd?
Legfeljebb a területileg illetékes családsegítő szolgálat segíthet rendezni az adósságokat.
(Túl üdvözítő tapasztalatom nincsen velük, de pénzügyekben azért valamelyest helytállnak.) Átmenetileg ki lehet valahogy bírni velük.
#4
Kizárt. Ott valami el volt nézve, rontva nálad. Egyszerűen ha nem léped át a 45 napot, nem kapcsol le a rendszer. Több ezer ügyfelet kezeltem, soha nem volt ilyen, hogy egyetlen 2 napos lejárat miatt ilyen történt volna.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!