Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » Kaptam egy e-mailt az OTP-től,...

Kaptam egy e-mailt az OTP-től, hogy letiltják 24 óráig a netbankomat, mert túl sokszor próbáltam belépni, de nem én voltam. Van valami teendő?

Figyelt kérdés

2023. júl. 16. 10:54
 1/10 anonim ***** válasza:
100%

Én felhívnám az ügyfélszolgálatot és rákérdetnék.


Az e-mail-ben volt valami link? Lehet, hogy csalás az egész.


Azóta megpróbáltál belépni?

2023. júl. 16. 10:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 A kérdező kommentje:
Nem, nem volt link, nem csalás, a rendes OTP-s emailcímről jött. Azt írták többször próbáltam bejelentkezni, de nem sikerült azonosítani magam. Azóta megpróbáltam, letelt a 24 óra, be tudok lépni.
2023. júl. 16. 10:58
 3/10 anonim ***** válasza:
100%

Akkor nincs teendőd.


Azért a helyedben megváltoztatnám a jelszavamat a biztonság kedvéért.

2023. júl. 16. 11:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 A kérdező kommentje:
Mármint azt a 6 számjegyű kódot?
2023. júl. 16. 12:40
 5/10 anonim ***** válasza:
100%

Mivel a bejelentkezési azonosítódat, tehát az OTP internetbankhoz használt email címedet csak te ismered, mégis miért próbált volna egy idegen valaki belépni, amikor jelszót sem tud hozzá és a visszaigazoló SMS se az ő telefonjára érkezik, hanem a tiedre.

Főleg ha applikációból lépsz be.

Melyik módszert használod? Lehetséges, hogy korábban megadtad a bejelentkezési adataidat valahol, esetleg adatlopó szoftver van a gépeden, vagy adatlopó applikáció a telódon.

2023. júl. 16. 13:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 A kérdező kommentje:
Az applikációt használom. Gépem már nincs egy éve. Nem szoktam soha más gépén/telefonján belépni. Csak Messenger, Facebook, OTP Bank, Szép kártya, Digi, E.on, MVM alkalmazásokat használom, online fizetem be a számlákat. Egy játékkal játszom az a Wild rift, de sose vettem semmit benne.
2023. júl. 16. 13:44
 7/10 anonim ***** válasza:

Szerintem az OTP rendszerével volt a gebasz, csak ugyebár azt nem ismerik el, mert könnyebb az ügyfélre fogni, hogy ő ütött el valamit. Mondjuk a te esetedben az applikáció egyértelműen azonosít, szóval furcsa lenne, ha bármit is elütöttél volna. Én is kaptam ilyen 24 órás tiltást júniusban, én laptopról próbáltam belépni. Küldtem nekik email, válaszoltak másnap délelőtt, délután pedig ahogy letelt a 24 óra, simán beengedett újra.


Hozzáférés ideiglenes tiltása

Kedves Ügyfelünk!

OTP internetbank hozzáférésedet 24 órára letiltottuk, mert többször is megpróbáltál belépni, de nem sikerült azonosítanod magad.

Tiltás időpontja: 2023.06.26. 16:05

Ha a belépést nem te kezdeményezted, úgy digitális fiókod hozzáférését felfüggesztheted. Később a hozzáférést bármelyik bankfiókunkban újra engedélyezheted.

Üdvözlettel,

OTP Bank


Kérdés esetén keress minket bizalommal!

Hívj minket:

+36 (1) 3 666 666

2023. júl. 17. 11:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:

Tisztelt H...... István!

Köszönettel fogadtuk bankunkhoz intézett levelét.

Amennyiben felfüggesztésre került a fiókja, az ideiglenes felfüggesztés a tiltást követő 24 óra elteltével automatikusan feloldódik, amennyiben ezt megelőzően szeretné ennek feloldását kezdeményezni Bankfiókban vagy új jelszó igénylésével van lehetősége ezt megtenni. A Digitális szolgáltatási szerződés esetében az azonosítás folyamatát egy automata rendszer végzi, amennyiben akár egy karakter eltérést érzékel a felület, abban az esetben meghiúsul a bejelentkezés, ha ezt tapasztalja javasolt az újabb jelszó igénylése.


- A folyamat:

1. meg kell adni az email címet és a regisztrált telefonszámot

2. ha az adatok megfelelőek, akkor a regisztrált email címre fog kapni egy mailt

3. az emailben lévő „Új jelszó beállítása” gombra/linkre kell kattintani

4. az oldal betöltésekor egy SMS bekérő oldal jelenik meg és ezzel párhuzamosan a regisztrált telefonszámra kiküldésre kerül a kód

5. a kód sikeres megadása után kapja meg egy másik SMS-ben az új ideiglenes jelszót

6. utána ha ezzel a jelszóval belép (internetbankon, [link] ), akkor belépés helyett meg tudja adni az új végleges jelszavát, amit ismét SMS-el kell jóváhagyni és utána már használható is belépéskor és mobil eszköz regisztrációkor


Fontos, hogy új jelszó igénylése esetén először az új internetbanki felületre lépjen be jelszót módosítani, utána használható az applikáció is, amelyet javasolt törlést követően újra telepíteni.


Amennyiben továbbra is problémát tapasztal, a regisztráció törlését tudjuk javasolni, amelyet bármely OTP-s Bankfiókban, a 06-1/20/30/70-3-666-388-as telefonszámon vagy honlapunkról elérhető chat szolgáltatásunkon keresztül kérheti munkatársaink segítségével. Törlést követően az újbóli regisztráció bármikor megismételhető. További információt az internetbank fiókjával és letiltásával kapcsolatban szintén ezeken az elérhetőségen kérhet.


Üdvözlettel:

Baka Sándor

Kiemelt Contact Center ügyfélszolgálati tanácsadó

OTP Bank Nyrt.

Retail Divízió

Videóbank és Digitális Csatornák Ügyfélszolgálati Osztály

telefon: +36 (1) 366-6388

e-mail: ibmb@otpbank.hu

2023. júl. 17. 11:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 judit player válasza:
Sziasztok!Ma reggel én is kaptam egy ilyen emailt, hogy éjszaka letiltottak 24 órára de én a mobil appot használom és be is tudok lépni most is.Tiltàs ide vagy oda.Okosabb lett valaki azóta a tèmàban?
2023. júl. 31. 07:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:
Ha be tudsz lépni, akkor mi a probléma?
2023. júl. 31. 13:05
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!