Ilyenkor mit kell tenni?
Vásárolni szerettem volna egy cipőt az interneten. Ezzel nem is volt semmi baj megadtam a kártyaszámomat meg mindent kaptam is az a bankomtól egy számlát amit alá kellett írnom a telefonos alkalmazásban de a pénzt a vásárlás után nem vonta le. sőt semmilyen emailt vagy üzenetet sem kaptam.
Ilyenkor mi van, Mit kell ilyenkor tenni?
A valódi bankodtól kaptál egy push üzenetet a visszaigazolásra, úgyhogy nem egy csaló oldalnak adtad meg az adataidat. Gondolom a fizetéshez az OTP Simple-re vagy valami hasonlóra irányítottak és ott adtad meg a kártyaszámodat. (URL betűzésének ellenőrzése, zöld lakat)
Ilyenkor át szoktt menni az információ az eladó oldalára, hogy a fizetés megtörtént. Ha ez valami miatt nem sikerül, akkor nem vonnak le pénzt, de az eladó sem fogja elküldeni a cipőt.
Ha továbbra is bízol az eladó oldalában (hibátlan URL, zöld lakat, ismert cég), akkor megismételheted. De lehet, hogy egy külföldi cég banki kapcsolata az OTP Simple-el (ha erről van szó), nem megfelelően van kiépítve. Akkor megpróbálhatsz pl. paypal-on keresztül fizetni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!