Nem vezetett kártya díjának fizetése meddig tart?
"Úgy hogy ráadásul jóval kevesebb összeggel kellene tartoznom a szerződés szerint, de erre nem válaszoltak nekem..."
Ha olyan díjakat számoltak fel, ami nem jogos (ami nem valószínű), akkor tegyél hivatalos panaszt. Akár e-mailben. Csak az a lényeg, hogy írd le, hogy pontosan mit kifogásolsz és tedd hozzá, hogy ez egy panasz. Ki kell vizsgálniuk és 30 napon belül válaszolniuk. Ha nem tetszik neked a válasz, akkor az levelezés mellékelésével a pénzügyi felügyelethez fordulhatsz. (De az a benyomásom, hogy nem lesz igazad, mert aki annyira nem törődik a pénzügyeivel, hogy nem mondja le a számláját, az valószínűleg téved.)
"A bank eléggé messze van tőlem és időm sincs elmenni hogy felmondjam a számlám."
Pedig, ha az üzletszabályzat szerint távolból nem tudod megszüntetni a számlát, akkor be kell menned egy fiókba. Annyit tehetsz meg, hogy telefonon, net-en lemondod/letiltod a kártyát, hogy a számlamegszüntetéskor nem mondhassák, hogy még várni kell, amíg bejön az összes kártyahasználat és mégegyszer be kell menned a fiókba.
"Most folyamatosan a nyakamra fognak járni hogy fizessem ki a 30 ezret?"
Fizesd ki. Addig nem tudod megszüntetni a számlát és folyamatosan fel fogják számolni a díjakat. Így jártál, mert nemtörődöm voltál.
Ha a panasz alapján visszatérítés jár, akkor azt a megszüntetett számla esetén is megkapod. Ha nem fizetsz, és úgy gondolják, hogy már elég díj gyűlt össze, akkor fizetési meghagyással végrehajthatóvá teszik a tartozásod.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!