Saját tapasztalatom nagyon negatív. Volt náluk folyószámlám és hitelem is. Rugalmatlanok, minden ügyintéző mást mond, többször be kellett mennem, hogy egy ügyet el tudjak intézni és az online rendszerük iszonyatosan fapados.
Én soha többé nem vagyok hajlandó velük szóbaállni.
Nekem nincs velük bajom. Prémium számlám van. Működik. Az ügyintézés olyan, mint bármelyik másik bankban. Hitelkártya igénylésnél semmi akadékoskodás.
"az online rendszerük iszonyatosan fapados."
Nem zenél, nem játszik le videókat. De lehet utalni, megnézni a tranzakciókat, az egyenleget, kártyákat, stb. Mi kell még? Mi az ami nem jó benne?
Koszonom hogy megkerdezted, ime ami nem jo a kh mobilappban:
- valami eszmeletlenul lassu. Lassu a belepes es lassu minden amit ujjlenyomattal / jelszoval engedelyezni kell.
- kb fel perc utan kidob. Ami az elozo ponttal egyutt renttento zavaro, peldaul ha netes fizeteshez limitet emelsz, visszamesz az appba fizetes utan, lephetsz be megint. Kimasolnad a netrol a szamlaszamot ahova utalsz? Iparjodj mert kidob a mobilbank app es lephetsz be ujra
- eszmeletlenul el van dugva minden a menuben. A Granitos mobilappon ha belepsz van kb 5 gomb: betetek, atutalas, szamlatortenet, bakkartya. A kh appban egy fantasztikus oldal menu van ahol keresgelni kell a funkciokat.
- a lekotott beteteim osszege nem jelenik meg helyesen a mobil appban
- betetet lekotni a mobil appbol nem tudok
- befektetest eladni / megszuntetni nem tudsz, csak uj rendszeres befektetesi megbizast megadni.
- ha kimasolod a sajat bankszamlaszamod az appbol, akkor a masodik kotojel utan az utolso szamcsoportot uj sorba rakja beilleszteskor
- ha a telepitett alkalmazasim kozott rakeresek a “kh” vagy a “bank” szavakra, akkor a kh mobilos alkalmazasa nem jelenik meg a talalati listan, csak a “mobilbank” kulcsszora keresve, vagyis a keresobe a “mo” karaktersorozatot beirva (ios)
- ha be vagyok lepve asztali gepen a netbankba es belepek a mobilomon a mobilbankba, akkor az asztali netbank kidob.
Es bar nem mobilapp, de a netbankra is hagy panaszkodjak: ha at akarsz utalni a befektetesi szamladrol a folyoszamladra, fel kell venned a sajat szamlaszamodat mint rogzitett partnert.
Azt írtad: az "online rendszerük". De aztán kiderül, hogy csak a mobiltelefonos alkalmazásra gondolsz. Én a web-es felületen szoktam intézni, amit kell és az applikációban hagyom jóvá.
Egyébként az applikáció nálam nem lassú. Lehet, hogy a telefonod miatt az.
"- ha a telepitett alkalmazasim kozott rakeresek a “kh” vagy a “bank” szavakra, akkor a kh mobilos alkalmazasa nem jelenik meg a talalati listan, csak a “mobilbank” kulcsszora keresve, vagyis a keresobe a “mo” karaktersorozatot beirva (ios)"
Nincs tapasztalatom ios-telefonnal de ez elég tré. És erről nem az alkalmazás tehet. Android alatt csak rákattintasz az ikonra és elindul az app.
stb.
Egyébként Raiffeisen számlát is használok. Abban valóban kevesebb a gombnyomás. De a K&H-st sem érzem tragikusnak.
CIBnél milliószor jobb. Netbankjuk, applikációjuk nagyon jó.
A bajom az, hogy nagyon drágák... KH minimum plusz számlacsomag éves díja 16000Ft (!), Míg például egy Raiffeisennél 6500Ft.
Inkább Raiffeisen mint KH.
Hali
en a #4es vagyok, es a felreeetesek elkerulese vegett egyik korabbi valasznak sem vagyok a gazdaja.
A mobilapp lassusagat az ugyintezo is mondta, ha Androidon ez nem gond akkor valoszinuleg Iphone sajatossag es mivel nagyon sok alkalmazas gyorsan fut a piac legerosebb mobiljain (aka iphone-on), ez a fejlesztok hibaja. Az hogy az alkalmazasblistaban a “kh” es a “bank” szora nem jon fel az app szinten fejlesztoi hiba. De igazabol mind kozul engem az bosszanant leghobban hogy nagyon hamar kijelentkeztet az app. Es hogy meg egyet mondjak: a tranzakciokrol push uzenetet kapni nem lehet ami 2023ban szamomra felfoghatatlan.
En a netbankot ritkan hasznalom de az altalanos velemyem az hogy
- a menurendzser ott is bonyolultabb mint kene, bat azt alairom hogy a mindennapokban a webes netbank viszonylag hasznalhato
- van ott valami befektetesek vagy portfolio nevu nezet ami nalam valahogy nagyon nem akarja eltalalni hogy hol mennyi penzem van.
- A netbank fooldalon van egy “egyenlegvaltozas” nezet ami szinten nem mukodik mert mindig egy ures felulet fogad ott engem.
- egyszerre ket kulon tab-on nem tudom megnyitni a netbankot
- a lekotott beteteim adatai a webes feluleten sem helyesen jelnnek meg (van ahol a lejarati osszeg kevesebb mint a lekotes osszege)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!