Ha a kereskedő revolutos virtuális kártyára utalt vissza pénzt nekem, akkor én azt miért nem látom?
Online rendelt terméket küldtem vissza 14 napos elállással. A kereskedő nem egy átverős fajta hanem egy nagy cég (media markt) azt írta „az eredeti fizetési módnak megfelelő módon „ küldi vissza a pénzt.
Vagyis, ha utaltam (volna) akkor utalva, ha kártyás fizetés volt akkor arra a kártyára.
Én revolut virtual carddal fizettem.
1 hónapja elküldték a pénzt.
Én a mai napig azt nem látom a revolut egyenlegen.
Voltaképp hol a pénz?
"Az egy egyszer használatos kártya“
És akkor hogy lehet hogy MA IS használtam ezt a kártyát? Meg januárban vagy 20x?
Ez a rózsaszínű virtuális kártya? Aminek internetes vásárlás a neve?
Azt néha nekem megsemmisíti, és újat generál, néha meg nem....gondolom attól függ mennyire "megbízható" helynek találja.
Revolut:
"Ha pénzvisszatérítést kapok virtuális kártyámra, de az már nem létezik, akkor is megkapom a visszatérítést?
Igen. Ha már nem is létezik a virtuális bankkártyád, bármelyikkel is vásároltál korábban, akkor is vissza fog kerülni a visszatérítés összege a megfelelő deviza egyenlegedre."
Szóval akkor igen, megkapod, csak lehet csúszik az elszámolás.
Meg kellet volna kapnod azonnal amikor elutalták.
'Visszafele' még nem használtam revolut kártyát,de WISE kártyával már belefutottam hogy befizetésre jó volt kifizetésre meg nem.
Az MM-nél mondjuk érzékelni kellet volna hogy nem ment el a pénz
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!