Mi a teendő akkor, ha a Cetelem olyan elmaradás ügyében keres, amelyről én nem tudok?

Figyelt kérdés
Jelenleg 2 áruhitelem van a Cetelem banknál. 18-ikán kaptam egy SMS-t melyben annyi áll a havi esedékes díjban van 2172 ft elmaradásom és 5 napon belül rendezzem. Nem írnak semmi más konkrét adatot, hogy miért vagy melyik hitel. A törlesztőrészleteket befizettem, a netbankom szerint nincs elmaradásom, se negatív összeg vagy tartozás. Már fel hívtak ezzel kapcsolatban, hogy mi az oka annak, hogy a fenti összeget még nem fizettem be, valami MTM vagy mi a cég neve akik megvannak bízva ezzel és közölték hogy 3000 ft körüli késedelmi díjat fognak felszámolni ha lejár az 5 nap. A Cetelem ügyfélszolgálatát szinte lehetetlen elérni telefonon, e-mailt írtam nekik, de akár 2 hétbe is beletelhet mire válaszolnak...

2023. jan. 20. 12:13
 1/4 anonim ***** válasza:
felhívni őket
2023. jan. 20. 12:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
59%
Fizess be! Aztán majd válaszolnak és lerendezitek
2023. jan. 20. 13:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
Nem tudom, azóta elérted-e őket, de több lehetőség van. Ezek a felszólításokat 15.-én küldik ki, ha mondjuk 16.-án fizetted be, akkor a társcég, akiknek kiadják ezt, nem fogja tudni, hogy már befizetted, és 18.-án is felhívnak simán, hogy fizesd be.
2023. jan. 28. 15:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:
Azért azt ne feledd hogy vannak telefonos csalók! Netbankban látnod kell mindent aktuálisan.
2023. máj. 25. 11:54
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!