OTP: digitális fiókot regisztrálva a telefonszám a számlaszámhoz nem "rnedelődik hozzá automatikusan"?
Figyelt kérdés
Jópár hónapja volt az OTP-nél az átállás a lakossági ügyfelek esetén (Újra kellett regisztrálni a digitális szolgáltatások eléréséhez ez év elején).
Régen volt olyan lehetőség, hogy valaki hozzárendelhette a telefonszámát a bankszámlához: a rendszerben "elég volt a telefonszám ismerete", a tényleges számlaszám ismerete helyett, tehát utaláskor elég volt csak ezt megadni.
Az új regisztrációkor azt a telefonszámot, amelyet a bank ismer, nem rendelte hozzá a számlaszámhoz automatikusan?
2022. dec. 14. 13:14
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!