Még mindig nem működik a cib mobil app?
Nem, a szomszéd asszonynak..
Persze, hogy neked. Bemesz az app store-ba és letoltod az új verziót. Csak egy hónapja van kiirva kb az app főoldalán, hogy ez lesz.
Egy szó nincs ilyen kiírva csak az hogy három nappal ezelőtt lesz egy kis szünet mert frissítik az appot. Másik hogy egy hónapban egyszer ha felmegyek rá , most vagy 2 hónapja hogy be se kapcsoltam a tabletot amin van. Már kínomban én is gondoltam arra hogy újj progam kell fel is mentem de hogy láttam ugyan ez van ott és semmi verziószám meg semmi grafikai eltérés ami azt sugallná hogy álljak neki letrölölni ezt és újra telepíteni egy másikat ami külalakra ugyan ez . A nyomorult hibaüzenetük sem ír semmit csak hogy "leállt". Ebből kéne megfejtenem a megoldást.
De most letakarítom a gcibe az egészet és újra telepítem.
Na kérlek alássan letöröltem a régit, feltettem az újjat aminek már egy mobil szöveg van az ikonján és 6 0 6 6 os verziójú. Ugyan úgy felregisztráltam az eszközt minden simán ment . Elindítom és ugyan úgy kidob azzal hogy az alkalmazás leállt. Még a pin kód képernyő sincs ott. De van amikor elindítom és előlről akarja kezdeni a regisztrációs folyamatot. Egy kalap szrarar az egész. Kíváncsiságból rámentem a számlát nyitok opcióra ott is hoppá valami hibatörtént szöveg van tehát semmi nem működik.
Már csak arra tudok gondolni hogy nem tetszik neki hogy a legrégebbi androidom van az a 4 2 2 vagy mi de hát a szabályzat szerint azon is futnia kéne különben eleve fel sem tudod rá telepíteni.
A telefonszamotit nem én írtam, de Google első találat, hogy a cib ugyfelszolgalat telefonszama...
Szerintem engedd el ezt a netbankolast, nem neked való.
Köszönöm a bölcs tanácsaidat. Több mint 10 éve bankolok neten, eddig jó volt ,most elcseszték. Hidd el nem ugrálok hogy androidon is lehet egy ideje ,nekem jó volt a PC is. Csak azt áruld el hogy okoskészülék nélkül hogy lépsz be PC re mikor a withkey jelszót is az okoskütyüddel generálod!
Vagy hogy képzelted el hogy 2022 ben ne netbankoljak? Most is már utalnom kéne a pénzt vaterán valakinek , a fizetéseim is halmozódnak fel a főszámlán és nem tudom átvezetni, nem látom csoportos megbízásaimat . Kártyáról nem oldasz meg mindent. Papír alapú számlát szerencsére már nem küldözgetnek tehát netbank nélkül vak vagyok ,semmi visszajelzésem nincs a pénzügyeimről mivel sms sincs .
Marha pipa vagyok már írtam a cibnek is . Gyanítom az ősrégi androidom nem tetszik az appnak. pedig 4 2 2 a minimális specifikáció megvan.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!