Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » Ha az internetbankkal van...

Mirino kérdése:

Ha az internetbankkal van problémám, mire kérjek időpontot?

Figyelt kérdés

Sziasztok!


Probléma akadt az OTP-s internetbank/smartbank bejelentkezéssel.

Új jelszót igényelnék, de online ezt nem tudom megtenni, mivel nem tudom a telekódomat. Személyesen szeretnék bemenni a bankba, de időpontot szeretnék kérni, hogy lerövidítsem a várakozási időt.

Ehhez azonban nem találok megfelelő témát.


Ha internetbankkal kapcsolatban van problémám, akkor az betéti kártyával kapcsolatos ügyintézéshez kapcsolódik vagy adatváltozás bejelentésével menjek a bankba? A chat bot nem jelenik meg a weboldalon a telefont pedig nem veszik fel, így csak itt tudok segítséget kérni..


Előre is köszönöm a válaszokat!



2022. máj. 10. 08:39
 1/1 anonim ***** válasza:
Kártyával kapcsolatos teljesen jó. Ez az ügyválasztás csak azért kell, mert pl. ha deviza ügyleted van, azzal nem minden fiók foglalkozik.
2022. máj. 10. 09:48
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!