Mirino kérdése:
Ha az internetbankkal van problémám, mire kérjek időpontot?
Figyelt kérdés
Sziasztok!
Probléma akadt az OTP-s internetbank/smartbank bejelentkezéssel.
Új jelszót igényelnék, de online ezt nem tudom megtenni, mivel nem tudom a telekódomat. Személyesen szeretnék bemenni a bankba, de időpontot szeretnék kérni, hogy lerövidítsem a várakozási időt.
Ehhez azonban nem találok megfelelő témát.
Ha internetbankkal kapcsolatban van problémám, akkor az betéti kártyával kapcsolatos ügyintézéshez kapcsolódik vagy adatváltozás bejelentésével menjek a bankba? A chat bot nem jelenik meg a weboldalon a telefont pedig nem veszik fel, így csak itt tudok segítséget kérni..
Előre is köszönöm a válaszokat!
2022. máj. 10. 08:39
1/1 anonim válasza:
Kártyával kapcsolatos teljesen jó. Ez az ügyválasztás csak azért kell, mert pl. ha deviza ügyleted van, azzal nem minden fiók foglalkozik.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!