Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » Az normális, hogy nem kapok...

Az normális, hogy nem kapok email értesítést az erste banktól?

Figyelt kérdés

Közel 1 héttel ezelőtt nyitottam egy teljesen új számlát az Erste banknál. Email cím el volt írva a szerződéskötésnél, így még a bankfiókban utólag meg lett változtatva a helyes címre. Azóta nem kaptam semmilyen értesítést az email fiókomra, pedig több dolog is történt (jelszó váltás, kártya kibocsátás...). A webes felületen megnéztem, és pedig jó email cím van most megadva.

Eddig az OTP-nél voltam, ahol minden apró változtatásnál értesítettek email levél formájában.

Szóval a kérdésem az lenne, hogy aki az Erste-nél van, az szokott kapni email fiókjára levelet? Ez tényleg egy valós probléma nálam, vagy ennél a banknál nem így működik az ügyfelek értesítése?



2022. ápr. 28. 21:26
 1/3 anonim ***** válasza:
100%
Olyan sok emailt nem szoktak küldeni, ami jön nekem az is kb. csak reklám.
2022. ápr. 28. 22:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
100%
Én semmi mailt nem kapok, minden ilyet letiltottam náluk. Kommunikálni ott van az app, untig elég.
2022. ápr. 28. 23:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 A kérdező kommentje:

Beszéltem azóta az ügyfélszolgálattal is, és ők is azt mondták, hogy ha nincs engedélyezve a promóciós ajánlatküldés, akkor nagyon ritkán küldenek csak levelet, inkább a george-on belül küldik ha valamit akarnak.

Meg lehet ezt szokni, csak furcsa volt az OTP Bank után ez a helyzet :)

Köszönöm a válaszokat!

2022. máj. 2. 09:58

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!