Revolut kártya nektek mennyi idő múlva érkezett meg?
A 3-as vagyok ismét. Nekem végül a megrendeléstől számított 18. napon érkezett meg a Revolut kártyám.
Nyomkövetés nekem sem volt, így azért ez elég nyugtalanító volt.
További potenciálisan negatív részlet: a borítékot csak bedobták az amúgy könnyen nyitható postaládámba. Ezzel alapvetően még nem volna bajom, de ebben az esetben ez azért biztonságtalan, mert első vásárlásnál - meg úgy egyáltalán eddig még - nem is kérte a pin kódot az aktiváláshoz, pedig számítottam volna rá. Ment simán érintéssel és pin kód nélkül.
Apróság, de a boríték sem a régi már, nem az az észbontóan ötletes és design-os boríték, amiben régebben a barátaim INGYEN megkapták, hanem mostmár csak egy simán széthajtogatható lap.
De örülök, hogy végül épségben megérkezett, hátul aláírtam, elraktam a pénztárcámba és 5 évig érvényes, külföldön csak ezt fogom használni.
Ez nagyon hosszú idő, nem hangzik jól, sajnálom. Ha vannak, kérdezd meg a lakótársaid, hogy nem láttak vagy nem raktak el véletlenül egy nevedre szóló négyzet alakú semmitmondó fehér borítékot. Ha meg nagyon elkallódott... hát akkor mégis fel kell venni valahogy a kapcsolatot a Revoluttal, de sajnos az ügyfélszolgálat meg legendásan elég gyenge náluk.
Javaslom, hogy figyeld az appon a kártyaegyenleged, nehogy más elkezdje használni (mondjuk ha kilopták).
Ha nem is érkezik meg a fizikai kártya, virtuális kártyaként, mobilos érintős fizetéssel viszont még így is használhatod.
Arról tudnék ha megérkezett volna, de az applikációban is csak 2-3 hét múlva változott meg a státusza postázottra.
Köszi szépen, igen ez jogos, úgy fogom akkor használni, csak hát nem ezért fizettem több ezer forintot, ezért is dühítő.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!