Jófogáson előre utalással vettem egy terméket. Az eladó nem ír vissza de megnézi az üzeneteim mit tehetek annak érdekében hogy vissza kapjam az elutalt pénzt? (K&H Bankkal utaltam)
Figyelt kérdés
2021. dec. 29. 13:23
2/4 anonim válasza:
Mentesz minden interakciót ami köztetek volt. A termék hirdetését, az eladó profilját, többi hirdetését.
Aztán besetalsz a helyi rendőrségre és feljelented csalás miatt.
Persze, csak akkor, ha tényleg nem küldte már mondjuk 2 hete a cuccot.
4/4 anonim válasza:
CSak olyan oldalon veszünk előreutalással bármit, ahol az eladó pontozva van, szóbeli visszajelzések, értékelések vannak írva róla, és legalább 95%-os. Ilyen az eBay, a Vatera vagy az AliExpress. Ahol az eladóról nem tudsz semmit, ott nem utalunk előre. Szép dolog a bizalom, de néha nagy árat fizetünk érte. Te most fizetted meg a tanulópénzt. Ha a szabálysértési összeghatár fölött van, akkor jeletsd fel a rendőrségen, de a Jófogás ügyfélszolgálatán mindenképpen tegyél panaszt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!