Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » Jófogáson előre utalással...

Jófogáson előre utalással vettem egy terméket. Az eladó nem ír vissza de megnézi az üzeneteim mit tehetek annak érdekében hogy vissza kapjam az elutalt pénzt? (K&H Bankkal utaltam)

Figyelt kérdés
2021. dec. 29. 13:23
 1/4 anonim ***** válasza:
21%
Imátkozz…
2021. dec. 29. 13:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
100%

Mentesz minden interakciót ami köztetek volt. A termék hirdetését, az eladó profilját, többi hirdetését.


Aztán besetalsz a helyi rendőrségre és feljelented csalás miatt.


Persze, csak akkor, ha tényleg nem küldte már mondjuk 2 hete a cuccot.

2021. dec. 29. 14:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
100%
Mikor utaltál?
2021. dec. 29. 16:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:
100%
CSak olyan oldalon veszünk előreutalással bármit, ahol az eladó pontozva van, szóbeli visszajelzések, értékelések vannak írva róla, és legalább 95%-os. Ilyen az eBay, a Vatera vagy az AliExpress. Ahol az eladóról nem tudsz semmit, ott nem utalunk előre. Szép dolog a bizalom, de néha nagy árat fizetünk érte. Te most fizetted meg a tanulópénzt. Ha a szabálysértési összeghatár fölött van, akkor jeletsd fel a rendőrségen, de a Jófogás ügyfélszolgálatán mindenképpen tegyél panaszt.
2021. dec. 30. 00:13
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!