OTP alkalmazásból eltűnt a deviza számlám. Mit lehet tenni?
Az új app-ban csak a forint számlámat mutatja, a devizát nem. A smartbankban látom mind2-t. Voltam bent személyesen az egyik fiókjukvan, de nem tudta a csaj, hogy mi a gond, "elvileg kellene látnom" ennyit mondott.
Írtam panasz emailt nekik 1 hete (informacio@otpbank.hu-ra), de csak automatikus válasz jött, hogy megkapták az emailt.
Nagyon idegesítő, márciusban megszűnik a smartbank, és csak ez az új app marad, ami meg ekkora hulladék. Tudok tenni valamit azon kívűl, hogy beletörődök vagy hogy bankot váltanék?
Ez az új app qrva gyenge. Ráadásul fizetős is.
Nem is váltok addig míg nem kötelező.
Egyelőre 0 Ft, de benne van a hirdetményben hogy 499 lesz.
Eddig fizettem a számlavezetésért, az utalásért, akártyáért, az smsekért. Ez most még kibővül ezzel az új mobil bankkal. Lehet átmegyek a inkább a Gránithoz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!