Mi a teendő ha bevonta a kártyám az automata?
Figyelt kérdés
Ma délután bevonta a kártyámat az automata,mert többször rosszul adtam meg a pinkódom.De 100%-ban biztos vagyok benne hogy jól adtam meg a pinkódom,mert benne van a telefonomban,és itthon megnéztem a szerződésben is.Azt írta az atm hogy hibás azonosító.elsőnek 2 hibás próbálkozás után kivettem a kártyát,aztán újra megpróbáltam,és 2 vagy 3 hibás próábolkozás után benyelte,és azt írta ki,hogy kártyáját bevontuk,és hogy keresse fel bankfiókját. Maximum jövőhét hétfőn tudnék bemenni a bankba,előbb nem.Addig lehet valami probléma belőle?Kb mennyi idő után kapom vissza? Miért nyelhette be?1000%-ban biztos vagyok benne hogy jól astam meg a pinkódot.2021. nov. 16. 18:16
1/4 anonim válasza:
Szerződésben biztos nincs pin kód leírva.
Kapsz majd másik kártyát. De fizetni kell érte, ha nem az ő hibájuk volt.
2/4 A kérdező kommentje:
amikor kipostázták a kártyát,akkor le kellett tépni egy fekete papírt,amit ha fehér felületre teszel,akkor látszik a pinkód.Na azon néztem meg.
2021. nov. 16. 18:48
3/4 anonim válasza:
Úgyse tudod bizonyítani, hogy jól írtad be, és kifizettetik veled a kártya aktiválás díját, vagy valami hasonlót.
Hívd fel a bankot telefonon, az a legegyszerűbb.
4/4 anonim válasza:
2: oké, de nem ezt írtad :D Ez nem a szerződés.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!