Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » Bankártyás fizetés probela?

Bankártyás fizetés probela?

Figyelt kérdés
Bérletet szerettem volna venni, de nem megy. Levonta a pénzt. Internetes biztonsági kódnak beírtam már azt a számot amit smsben kaptam, telekódnak meg a bankártyám, majd a bankszámlám utolsó 3 számjegyét és nem fogadja el, kezdek kétségbe esni, mit kell most csinálni? Semmit nem fogad el, ha beírom!!!
2021. okt. 19. 12:05
 1/8 anonim válasza:
A telekódot tudomásom szerint a bankfiókban kell beállítani
2021. okt. 19. 12:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 A kérdező kommentje:
Interneten vagy személyesen?
2021. okt. 19. 12:15
 3/8 A kérdező kommentje:
Most hogy félbe maradt a folyamat újra be kell fizetnem a nem kicsi összeget. Kvara örülök neki, köszi azért, hogy elmondad hogy kell megoldani
2021. okt. 19. 12:30
 4/8 anonim ***** válasza:

Ha levonta a pénzt akkor működött a fizetés! Mi a baj?


A telekódot OTP esetében az internetes felületen és az mobiltelefonos applikációban is be lehet állítani, meg lehet változtatni.

2021. okt. 19. 12:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 A kérdező kommentje:
Az, hogy utána kérte ezt az azonosító kódot, miután levonta a pénzt, nekem nincs ilyen kódom, ezért nem tudom használni, félbe maradt a folyamat, és most újra kéri az összeget
2021. okt. 19. 12:34
 6/8 Pelenkásfiú ***** válasza:

Addig nem von le pénzt, amíg nem adtál meg minden kódot, amit kér.

Szerinted akkor mi értelme lenne ennek a funkciónak?

Hol próbáltál bérletet venni? Milyen fizetési felületről van szó?

2021. okt. 19. 12:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:

Jah kicsit ferde a történeted... milyen banknál vagy, mit vásárolál, hol, hogyan, stb.?

Ha levont pénzt akkor ahogy írtam sikeres volt a trenzakció. Mielőtt veszel mégegy bérletet kicsit nézz körül mit vettél! Valamire levonták azt a pénzt, csak úgy nem vonogatják le mindenféle kódok nélkül a pénzedet. Valamit sikerült vásárolni.

2021. okt. 19. 12:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:
Ha a mobiljegy appban vetted a bérletet, az mostanában gyakran nem irányít a sikeres képernyőre, de attól még sikerül a vásárlás. Indítsd újra az appot és ott lesz a bérleted. A mégse, akkor a belső egyenleged nézd meg. Ha ott sincs, akkor a tranzakció nem sikerült, nem vontak le tőled pénzt, max zárolták, de ahogy időtúllép a megerősítés (kb 20 perc) feloldódik.
2021. okt. 19. 13:04
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!