Miért nem tudok pénzt tenni a számlámra ATM-nél?
Figyelt kérdés
Akartam pénzt tenni a számlámra egy ATM-nél, de nem sikerült. Azt írta hogy: Helytelen azonosító. Minden rendben ment, kártya be, pin kód, nyelv, készpénzbefizetés, betettem a pénzt, leokéztam, érzékelte is, utána pedig mikor írta hogy várjak amíg jóváírja kiírta a fent említett szöveget, és visszaadta a pénzt és a kártyámat is. Siettem, ezért nem mentem be megkérdezni, vagy ott jóváiratni, de nem kért tőlem semmi "azonosítót" csak a pin kódot. Valaki tudja mi lehetett a baj, vagy mit rontottam el? Ez volt az első alkalom, hogy használtam volna ezt a szolgáltatást, két embert is kérdeztem e felől, és velük még nem történt ilyesmi.2021. szept. 22. 17:55
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!