Nem kaptam meg az utalást?

Figyelt kérdés

Katas vállalkozóként nem olyan rég szerződtem az otp mobillal, hogy igénybe vegyem a simple pay szolgáltatást.


Az első tranzakció hétfőn történt, az admin oldalon meg is jelent.

Heti elszámolást kértem, ma se utalták, az admin oldalról eltűnt a tranzakció és a support még nem válaszolt.


Mit tehetek ez ügyben?


2021. szept. 17. 16:09
 1/1 anonim ***** válasza:
100%
Heti elszamolas nem feltetlen azt jelenti hogy minden penteken utaljak ami addig bejott. Foleg hogy nem minden utalas azonnali. Olvasd el a szabalyzatot, nyilvan jol le van ez irva. Vagy pedig varj a support valaszra.
2021. szept. 17. 16:40
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!