Nem kaptam meg az utalást?
Figyelt kérdés
Katas vállalkozóként nem olyan rég szerződtem az otp mobillal, hogy igénybe vegyem a simple pay szolgáltatást.
Az első tranzakció hétfőn történt, az admin oldalon meg is jelent.
Heti elszámolást kértem, ma se utalták, az admin oldalról eltűnt a tranzakció és a support még nem válaszolt.
Mit tehetek ez ügyben?
2021. szept. 17. 16:09
1/1 anonim válasza:
Heti elszamolas nem feltetlen azt jelenti hogy minden penteken utaljak ami addig bejott. Foleg hogy nem minden utalas azonnali. Olvasd el a szabalyzatot, nyilvan jol le van ez irva. Vagy pedig varj a support valaszra.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!