Miért léphet fel ez a hiba online bankkártyás vásárlásnál?
Rendszeresen vásárolok online bankkártyás fizetéssel. Az utóbbi időben rendszeresen tapasztalok egy hibát, de csak egy konkrét étteremnél, illetve egyetlen egyszer előfordult egy webáruháznál is.
A hiba a következő:
Kiválasztom fizetési módnak az online bankkártyás fizetést, rányomok a megrendelés elküldésére, erre behozza a Simple oldalát, ahol meg kell adnom a bankkártya adataimat. Miután megadom az adatokat, normál esetben átkerülök arra az oldalra, ahol be kell írjam a netbankban beállított telekódomat, és az SMS-ben küldött egyedi kódot. Na most mikor fellép az említett hiba, akkor nem erre az oldalra kerülök át, hanem egy teljesen másmilyen kinézetűre, ahol csak egy kód beírására van hely, de ha ide beírom akár a telekódomat, akár az SMS-ben küldött kódot, nem történik semmi. Ezek után elölről kezdem az egész online fizetést, de akkor már nem lép fel ez a hiba, a megfelelő oldalra kerülök, ahol beírom a két kódot, és sikeres a fizetés.
Miért lép fel ez a hiba? Hogy lehetne kiküszöbölni? Érdemes ezt jelezni a bankomnak?
Tipikusan olyan hiba ami miatt a kereskedői oldalon nézzük, hogy mi a pöcsért van annyi sikertelen fizetés.
Az az infónk, hogy ez lehet a bank hibája, a kártyakibocsájtóé is.
Mindenképpen a bankod felé jelezzed.
"Simple szar, ennyi"
Szerintem meg nem ennyi. Ugyanis a vásárlásaim nagy többségénél(szintén Simple használatával) nem tapasztalom ezt a hibát, tökéletesen működik.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!