"Sajnos nem tudja megerősíteni a tranzakciót" írja a gépemen az Erste amikor szeretnék interneten vásárolni, mi lehet a baj?
Figyelt kérdés
Ezt már máskor is csinálta. Szerettem volna megrendelni egy cipőt a Dechmannból, erre ezt írta ki. Megnéztem a netbankon, van elég pénz, nincs letiltva semmi, nincs zárolt egyenleg, boltban tudok fizetni, de miután beírom helyesen a küldött sms kódot ezt írja ki.2021. jún. 13. 18:02
1/6 anonim válasza:
Velem is előfordult már ez Ersténél. Beírtam az sms kódot, enter, sikertelen tranzakció. Újrakezdtem, beírtam az sms kódot, de a megerősítés/küldés gombra kattintottam, nem az enterre, így sikerült.
Esetleg nézd meg netbankban/George-on, hogy mi a napi vásárlási limited, nem lépted túl az összeget vagy a tranzakciók számát?
2/6 anonim válasza:
Simán kifuthattál az időből is, nekem is volt, hogy azt írta 1 percig érvényes a kód, 20-30 sec várakozás beírtam és nem ment.
3/6 A kérdező kommentje:
Mindjárt beírtam a kódot. Nem vásároltam csak kis tételben eddig, de nem volt az sem sok. A megerősítés gombra nem is emlékszem
2021. jún. 13. 20:04
4/6 anonim válasza:
akkor tényleg nem jó gombra kattintottál...
5/6 A kérdező kommentje:
Egy opció van csak
2021. jún. 14. 09:38
6/6 _Girl_ válasza:
Nálam ugyan ez van, mert kétfaktoros hitelesítés nélkül nem tudsz fizetni, nálam is ez a probléma,és egyelőre még segíteni se hajlandóak -.-
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!