Szerintetek mit csináljak? Többi lent!
Szóval már Március elején benyelte az automata az OTP Junioros kártyámat.
- Azóta felhívtam 3-szor mind a 3-szor azt mondták várjak egy hetet és hívjam föl megint hogy már megérkezett e már a kártya a legközelebbi bankfiókba.
- 4-jére nincs kedvem őket felhívni, érzem megint ugyanaz lenne a válasz
- Sajnos az eset előtt nagyon nem használtam a kártyámat szóval PIN kódot is elfelejtettem (emiatt is történt az elnyelés)
- Kérhetnék, egy pótkártyát de az is csak rövid időre szól addig franc tudja megmondani mikor érkezik meg a kártyám
- Vagy igénylek egy teljesen új kártyát (nem nagyon érdekel az új kártya elkészítésének költségei)
Szóval, szerintetek várjak még kártyára vagy igényeljek egy teljesen új kártyát, és rákérdezek mikor felhívom lehet ilyet.
Én felhívnám őket mégegyszer és utoljára, kimért és kissé bunkó hangnemben. Megmondod, hogy amennyiben nem foglalkoznak az ügyeddel, bankot váltasz. Az OTP-nél sokszor sajnos csak így lehet elérni, hogy foglalkozzanak veled.
Engem valami apróságért be akartak küldeni a fiókba. Megmondtam az ügyfélszolgálatosnak, hogy én csak a számlám megszűntetése miatt megyek be, oldja meg így telefonon keresztül. Mondanom sem kell, hogy pillanatok alatt volt megoldás.
Szóval ahogy tanácsoltátok felhívtam 4-jére az OTP-t, mondták ott van a kártyám, és átlehet venni, szóval végre vége van ennek az 1 hónapos herce hurcának.
De az biztos a jövőben elfogok gondolkozni hogy OTP-s legyek mert tényleg nagyon lassan sok türelmet igénylő bank ez az OTP.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!