Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » Miért nem enged interneten...

Miért nem enged interneten fizetni?

Figyelt kérdés

A Takarékbanknál már egy ideje nem tudok/tudunk fizetni online, ugyanis kér egy 4 jegyű kódot a vásárlás megerősítéséhez.


"A tranzakció teljesítése érdekében, a hitelesítés végrehajtásához, kérjük, adja meg a mobiltelefonjára, SMS-ben kapott egyszer használatos jelszavát. Telefonszám utolsó 4 számjegye: 9999."


De semmilyen SMS-t nem küld, valamint a telefonszámom utolsó 4 jegye sem 9999.

Mindegyik ismerősömnek ezt írja. Szóval nem nálam van a hiba.


Hogyan lehet ezt fixálni? Vagy mit kell beírni?



2021. márc. 31. 18:48
 1/2 anonim ***** válasza:
100%
A bankot kéne megkeresni ezzel a problémával.
2021. márc. 31. 18:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:

netes keresés után rá kellene jönnöd hogy akkor ir 9999et, ha nincs megadva telefonszám.

A netbanknál megadott szám az más rendszerben megy.



Nekem is ez volt, felhivod őket bármikor 3-4 perc alatt elintézed.

2021. márc. 31. 19:09
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!