Miért nem enged interneten fizetni?
Figyelt kérdés
A Takarékbanknál már egy ideje nem tudok/tudunk fizetni online, ugyanis kér egy 4 jegyű kódot a vásárlás megerősítéséhez.
"A tranzakció teljesítése érdekében, a hitelesítés végrehajtásához, kérjük, adja meg a mobiltelefonjára, SMS-ben kapott egyszer használatos jelszavát. Telefonszám utolsó 4 számjegye: 9999."
De semmilyen SMS-t nem küld, valamint a telefonszámom utolsó 4 jegye sem 9999.
Mindegyik ismerősömnek ezt írja. Szóval nem nálam van a hiba.
Hogyan lehet ezt fixálni? Vagy mit kell beírni?
2021. márc. 31. 18:48
1/2 anonim válasza:
A bankot kéne megkeresni ezzel a problémával.
2/2 anonim válasza:
netes keresés után rá kellene jönnöd hogy akkor ir 9999et, ha nincs megadva telefonszám.
A netbanknál megadott szám az más rendszerben megy.
Nekem is ez volt, felhivod őket bármikor 3-4 perc alatt elintézed.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!