Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » Felkerülhetek azért Negatív...

Felkerülhetek azért Negatív adósként hogy ha a töketartozásom 3 millió és 90 napig késtem a megfizetéssel?

Figyelt kérdés
Cetelem bankkal lett problémám , törlesztőket nem bírtam 2 hónapig megfizetni ezért felmondták a szerződést. több ügyintézőhöz lett szerencsém és mindig mást mondanak, jelenleg arra hivatkoznak hogy azért kerültem fel mert felbontották a szerződést és 90 napig nem fizettem meg a 3 milliót, igaz hogy felbontották viszont szinte egyből kötöttünk rá egy szerződést kisebb futamidővel és magasabb törlesztővel. volt olyan indok is hogy azért kerültem fel mert 3 millió volt a felvett hitel amit tartozásként irnak és 90 napig nem fizettem, volt olyan indok is hogy 90 napig nem fizettem meg a törlesztőket . holnapi nap folyamán felmegyek személyesen hozzájuk mert a jogszabály előírja hogy akkor kerülhetek fel negatív adósként hogy ha a megnem fizetett törlesztők elérik a minimálbért és folyamatosan fent áll 90 napig ez számomra minimum 5 havi törlesztő kimaradását jelentené. Valaki járt hasonló helyzetben? MNB munkatársával beszéltem azt tanácsolta hogy forduljak a helyi járás bírósághoz , semmi képpen ne beszéljek se telefonon se személyesen az ügyintézőkkel mert nem értenek hozzá, ha a járás bírosághoz fordulok akkor elméletileg gyorsított eljárást folytatnak le , kérdésem az is lenne ha ezt a megoldást választom akkor mennyi idő lenne a gyorsított eljárás? vagy érdemes lenne egyszer felmenni és valahogy elmagyarázni nekik? telefonon nem tudok velük komunikálni folyamatosan a sablon szöveget mondják , és amit "rászoltam" hogy legyen szíves meghallgatni akkor is folyamatosan mondta és meg sem hallgatta amiért telefonáltam , ahogy megszolaltam hangosabban beszélt , majd mikor ismét rászoltam azt mondta hogy meg fogja szakitani a hívást , és fogadjam el hogy a bank nem foglalkozik a panaszommal. írásban is a sanlon szöveget írják, és az ügyintéző sem volt hajlandó velem számolni hogy nincs meg a 90 nap ...
2021. febr. 23. 21:25
1 2
 11/14 A kérdező kommentje:
Es nem kaptam semmilyen konnyitest sem atutemehezt! Errol is meg vannak a papirok. Hiaba hivtam oket. Nem nem nem.
2021. febr. 25. 11:14
 12/14 anonim ***** válasza:

Kicsit osszevissza irsz:

Amikor volt ket havi csuszasod, kellett kapnod (mar az elso utan is) papirt, hogy rendezd, mert kulonben felmondjak. Ezt nem szoban mondjak, minden esetben irasban kozlik.

Amig csak egy kis elmaradasod van, addig nem fenyeget a KHR (ezt jol mondtak), nem is emiatt kerultel fel.

Te akkor kerultel fel, amikor nem rendezted az elmaradasodat, es tullepted a potlasi hataridot is. Ekkor kellett volna egyosszegben kifizetni a tartozast, nyilvan ezt sem tetted meg.

Ekkor felkerultel a KHR-re.

A szerzodeskotes csak a behajtas elkerulesere iranyult, a KHR-re valo korabbi felkerulesedet nem tudja semmisse tenni.


A konnyites opcionalis, bankja es hitele valogatja.


De amugy ahogy latom, masok is kb. szo szerint ezt irtak.

2021. febr. 25. 16:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/14 A kérdező kommentje:

"Amikor volt ket havi csuszasod, kellett kapnod (mar az elso utan is) papirt, hogy rendezd, mert kulonben felmondjak. Ezt nem szoban mondjak, minden esetben irasban kozlik."


Nem nem kaptam erre vonatkozó levelet, kikértem az összes beszélgetést és levelezést és a banktól az első levelem az hogy szerződés bontás! De már a szerződésbontásról szóló levél megérkezése előtt hívott az ügyintéző hogy beszéljük meg az új törlesztést az új szerződéshez!


"Amig csak egy kis elmaradasod van, addig nem fenyeget a KHR (ezt jol mondtak), nem is emiatt kerultel fel."


Sajnos erre vonatkozóan nem tudok érdemben válaszolni csak amit tudok. 4 ügyintéző 4 féle indokkal indokolta hogy miért kerültem fel, köztük igen az egyik indok az volt hogy 2 havi csúszásom volt.


"Te akkor kerultel fel, amikor nem rendezted az elmaradasodat, es tullepted a potlasi hataridot is. Ekkor kellett volna egyosszegben kifizetni a tartozast, nyilvan ezt sem tetted meg."


Az elmaradást azért nem rendeztem mert a harmadik hónapba lépve lett megkötve a szerződés . És többszöri kérdésre is az volt az ügyintéző válasza hogy nem kell befizetni az elmaradt részt azért kötünk egy új szerződést mert az összes fentálló elmaradásra szól. TÖBBSZÖR megkérdeztem . Pedig ekkor már felbontott szerződésről beszéltünk és akkor is folyamatosan azt mondta az ügyintéző hogy ha a 90 napot meghaladom akkor fogok felkerülni. Erről megvan az összes beszélgetés. A cetelem bank nem szokott levelezni.


"Ekkor felkerultel a KHR-re."


2018 végén történt az elmaradás , 2018 decemberében szerződés bontás és az új szerződés megírása ami januártól volt aktuális . Ezt csak azért írom le mert 2019 március 13 án küldték meg az adatokat . Szóval nem az előzők miatt kerűltem fel a khr re és nem azért mert 2 hónapig csúsztam!


"A szerzodeskotes csak a behajtas elkerulesere iranyult, a KHR-re valo korabbi felkerulesedet nem tudja semmisse ten"


Erre is értettem az előzőt mert a szerződés bontás és az új szerződés között alig telt el kb 5 nap. talán annyi sem. és folyamatosan fizettem a megállapodás szerint. Majd kaptam olyan levelet is hogy Én megkeresésemre lett új szerződés írva. Ez is hazugság hiszen a megküldött beszélgetés is arról szól hogy a Cetelem bank keresett.


Nem össze vissza beszélek csak lehetetlen egy össze vissza hazudgálásokkal tele történetet leírni úgy hogy az érthető legyen.


Lényegében folyamatos megtévesztés és félrevezetés volt ami miatt a Cetelem többszöri alkalommal is elnézést kért. Hát köszönöm ezzel nem vagyok előrébb . Egyébb okok miatt az otp ben elpanaszoltam ezt az egészet és ott meg probálják átvenni a hitelemet mert szerintük is ez jogellenes. Beszéltem jogi tanácsadóval és elmesélés alapján bár szociálisan nem vagyok rászoruló de fogadnak mert úgy gondoljak van alapja annak amit Én mondok, kikértem a hitel történtet és azt írják benne hogy a fizetés egyösszegű azonnali. és én ezt nem teljesítem. akkor miért írtunk egy új megállapodást ha a khr felé azt küldték meg március folyamán hogy egy összegű a követelés, közben már január óta folyamatosan fizetem a szerződés szerint. számomra ez elfogadhatatlan! MNB ügyfélszolgálatával is beszéltem és a hölgy azt mondta jó pár ilyen panasz beérkezett és az összes rendezödőtt !

2021. febr. 26. 12:00
 14/14 anonim ***** válasza:

Telefonon ne intézz pénzügyeket, főleg ne ilyen kényes témában.

Ha félrevezettek, akkor a járásbíróságtól kérd a hangfelvétel meghallgatását, hátha...

2021. febr. 26. 17:47
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!