Utolag nem. Amennyiben a bank befogadta az utalast, nincs tovabbi ellenorzesi lehetoseged, a fogado bankkal nem te allsz szerzodesben, hanem a cimzett.
2021. febr. 16. 23:13
Hasznos számodra ez a válasz?
2/6 anonim válasza:
Én nemtom, de arra gondolok,hogy pl esetleg kaphatsz róla egy bizonylatot; és akkor tehát ha azt megkapod te a kezedbe, vagy online érkezik meg a banktól konkrétan; akkor tehát azon rajta lesznek szerintem az ilyen számlázási adatok, vagy mik.
2021. febr. 16. 23:20
Hasznos számodra ez a válasz?
3/6 A kérdező kommentje:
Igazából online vásárlásról lenne szó (szerencsére nem olyan nagy összegű tétel) és átutaltam az összeget az eladónak de azt állítja, hogy nem kapta meg és addig persze nem hajlandó küldeni a csomagot.De megbeszéltük, hogy holnapig kivárunk hátha megérkezik a pénz. Meglatjuk...
2021. febr. 16. 23:58
4/6 anonim válasza:
A bankszámlakivonatod bizonyíték arra, hogy átutaltad az összeget, az azon szereplő számlaszámra. Ha az megegyezik az övével, akkor utána neki kellene a bankszámlakivonatával igazolnia, hogy nem érkezett rá jóváírás.
2021. febr. 17. 00:10
Hasznos számodra ez a válasz?
5/6 Fsms válasza:
Ha felhívod a bank call centert , adnak hiteles dokumentumot róla, de fizetned kell érte.
Viszont a netbankodból is tudsz kiállítani az adott utalásra hiteles dokumentumot, ami tartalmazza a tranzakciókodot, etc.
2021. febr. 17. 07:00
Hasznos számodra ez a válasz?
6/6 anonim válasza:
Ha látod nálad a könyvelt tételeknél netbankon keresztül, akkor a átutaltad az összeget (csak akkor könyveli le a bank, ha ez megtörtént, ellenkező esetben hibaüzenetet dob ki). Ahogy fentebb is írták: a számlakivonatod bizonyíték erre (ha nagyon hepciáskodik, akkor akár bankfiókban is ki lehet kérni egy igazolást az adott tételről), szóval neki kell bizonyítania az ellenkezőjét.
Érdemes leellenőrizni a számlaszámot, ha az helyes, és nagyon állítja, hogy nem kapta meg, akkor vissza lehet hívni az adott tranzakciót.
(Furcsállom picit a mai világban, ahol már azonnali átutalások működnek... szóval egyből látnia kellene... de lehet az ő bankjánál volt valami hiba.)
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!