Miért nem sikerül a kártyás fizetés? OTP-s vagyok.
Figyelt kérdés
Mielőtt megkérdeznétek, be van állítva a telekód! A SmartBankon keresztül kell engedélyeznem a kártyás tranzakciót, idáig el is jutunk, de utána technikai hibát jelez több különböző webshop is (egymástól független webshopok). Mi lehet a probléma? Mit kellene még beállítanom?2021. jan. 16. 11:39
1/1 anonim válasza:
Sosem fogom megérteni ezeket a kérdéseket... hívd fel a bank 0/24-es ügyfélszolgálatát és majd ők megmondják.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!