Miért csesztet a bankom hogy kezdjek valamit a folyószámlámmal?










Közöld velük, hogy mostantól nem járulsz hozzá marketing és befektetési tanácsadás céljára a személyes adataid kezelését, ha mégegyszer felhívnak ilyesmivel, akkor fel fogod venni a beszélgetést és a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz fogsz fordulni panasszal.
Mondjuk ehhez már alapból se kellett volna hozzájárulni.
Én sehol nem járulok hozzá ilyenekhez, nem teszem be az x-et ilyen kérdéseknél, akárhogy győzködnek. Pont ezért.
Másik megoldá, hogy blokkolod a telefonszámot a mobilodon amiről hívnak, vagy ha rejtett szám, akkor ezeket.










Én 2 dolgot tapasztaltam okként eddig.
1. Meg akarják szüntetni azt a fajta folyószámlacsomagot, amibe pl éppen tartozol, ehhez át kell vezetni a pénzt- ez sürgős nekik, zaklathatnak..
2.Túl sok pénz van nem lekötve- ezt időnként felajánljak, hogy " befektesd, atvezesd" de nem zaklatnak érte.





Teljesen törvényes az eljárásuk, még ha nem is tetszik.
Ha nem tetszik lehet tenni ellene, minden ilyen marketing célú megkeresést le kell tiltani és onnantól fogva nem fognak keresni.
Az pedig hogy ha hagyod magad rábeszélni (amíg nem tájékoztat szándékosan tévesen az ügyintéző) addig semmi jogszabályba ütköző nincsen benne.
Ha valamibe beleegyezel, az azt jelenti, hogy a felek megállapodtak abban, nem pedig, hogy erőszakkal belevittek.
Nem azt mondom, hogy nekem tetszenek az ilyenek, ne értsd félre! De nagyon rossz az a hozzáállás, hogy bank hogy mer ilyet megtenni vagy hogy van joga ehhez?





Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!