Mit csináljak, ha kifizettem valamit de akinek fizettem azt állítja, hogy nem kapta meg?
Az lenne a baj hogy a múlt héten fiamnak vettem 4000 forintért neten matricákat egy srác árulta.
Állítása szerint nem kapta meg a pénzt én kétszer voltam bankomban, ahol egyértelműen megmondtak a tranzakció megtörtént.
Tudok valamit tenni vagy ez veszett ügy?
Többen írták hogy küldjön az eladó a netbankjából képernyőképet.
Miért?
Ilyenkor előbb a fizető félnek kell bizonyítania, például banki bizonylattal.
A képernyőkép nem hivatalos és emellett szerkeszthető. Komolytalan is.
Csak akkor megfelelő ha a másik fél is elfogadja.
A banki igazolás viszont tökéletes, mert hiteles.
Ha ekkor is azt állítja hogy nem kapta meg akkor ezután forduljon ő is a számla vezető bankjához.
Ha feljelentés lesz, úgyis mindkét féltől illetve banktól bekéri a hatóság a szükséges dokumentumokat illetve megkereséssel él a bankok felé. Ilyen esetre természetesen a banktitok nem terjed ki.
50 000Ft felett foglalkozik csak vele a rendőrség, vagy a másik lehetőség, ha sok feljelentő van az adott illető ellen!
Mikor benzinkúton elhajt a tankoló azzal sem foglalkoznak, ha nincsen szerződésük a kúttal.
Köszönöm az eddigi válaszokat!
Én már átküldtem neki a banktól kapott igazolást, Net bankom is lescreeneltem az ott lévő tranzakció adatai pdf-et is átküldtem és azt mondta stimmelnek az adatok. Mindig csak írja, hogy ő is bemegy a saját bankjához és megkérdezi. Másnap nem ír általában én kérdezek rá, hogy volt-e bent. Erre a válasz, hogy igen és hogy ők nem látják hogy ez a tranzakció megtörtént volna. Csak hogy ezt én nem hiszem el már.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!