OTP SmartBank regisztráció törlése?
OTP SmartBank regisztrációmat szeretném törölni ugyanis azt olvastam hogy fizetni kell érte havi szinten néhány száz forintot, amit megvallom őszintén, nem szeretném, de nem is ez a lényeg.
Ha törlöm a regisztrációmat akkor amikor következőnek pc-n böngészőből szeretnék belépni akkor már újra sms-t fog küldeni és nem QR-t kérni igaz?
OTP Junior kártyám van (ha ez számít most valamit)
Előre köszi a válaszokat!
Szerintem a regisztráció törlése teljesen felesleges, helyette inkább változtatnék a netbank típusán. Junior számlához két típusú netbank előfizetés van: Junior light és Junior extra. Erről továbbá a hirdetmény 4.1.2 pontjánál olvashatsz: [link]
A light csomag ingyenes, itt viszont a netbank kb csak arra jó, hogy lekérdezéseket végezz, lásd a pénzmozgásodat, a kártyád limit beállításait éred el, illetve néhány dolgot beállíts. Utalni, telefont feltölteni és QR csekket fizetni nem lehet ebben a csomagban, csak a fizetősben, amiben gondolom most vagy. Ha tényleg nem utalsz, szerintem is felesleges az a havi 200 forint, nekem is az ingyenes csomag van.
Érdemes felhívni a bankot, hogy módosítani szeretnéd a netbankodat az ingyenes csomagra.
Én a SmartBank-ot csak egyenleg lekérdezésre használom így ebből kiindulva nekem teljesen felesleges azt a 200Ft-ot kiadni ennyiért. Lehetséges hogy a Light csomagom van mivel kb 2 hónapja használom a SmartBank-ot és nem vont le egy fillért sem.
Abból merek következtetni rá hogy nekem is fizetős mert legutóbbi (20e Ft) utalásomnál aggasztóan "sokat" 235Ft-ot vont le Eseti megbízások költsége néven (amiről lövésem sincs mit takar)...
Lehetséges hogy nálam is a Light van és nem kell érte fizetnem csak valami full mást olvastam a neten?
Szerintem a fizetősben lehetsz, mert én a Light csomagban nem tudok utalni. Egyébként a Netbank szerződés papírján szerepel, hogy egyszerűsített körű, vagy összetett trancakciók vannak engedélyezve.
Arra sajnos nem tudok válaszolni, hogy 2 hónapja miért nem vont le semmit, de valószínűsítem, hogy ezek szerint nem havonta, hanem mondjuk negyedévente emeli le a díjat. Egyik ismerősömnek például Takarék 3 havonta vonja a netbank összegét (legalább is egy éve így volt), akkor gondolom itt az OTP-nél is így lehet.
Telefonon egyébként segítenek, nekem is ha volt kérdésem, mindig tudtak rá megoldást adni (eddig kétszer kellet, mindkét ügyintéző készségesen segített).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!