Hol van ilyenkor a pénz?
Egy általános információt szeretnék kérni.
Mi történik abban az esetben, ha netbankon keresztül véletlenül téves (egy már nem létező) bankszàmla számra történik utalás?
Elindul az utalás, vagy jelez a rendszer, hogy nem létezik a szàmlaszàm? (OTP-nél azonnal jelzett)
Várok egy összeget Cib bankon keresztül, aztán mint kiderült, egy régi, már nem létező bankszàmlaszàm lett megadva (OTP).
Az utalást indító személy azt állítja, hogy az ő számlájáról az utalt összeg levonàsra került, és csak számlazàràskor kerül neki visszautalàsra a Cib-től. Ezután tudja majd csak újra utalni a már helyes számlaszàmra.
Az lesz enne igazából a kérdésem, hogy a pénz ilyenkor valóban a banknál marad számlazàràsig?
Szia,
gyanús, nem szoktak ilyen fix határidőt megszabni ilyen esetekre. A téves utalásnak mindenképpen van valamennyi átfutási ideje, kering az éterben amíg kiderül, hogy nem teljesíthető a tranzakció.
Én a helyedben felhívnám a CIB ügyfélszolgálatát, és megkérdezném, mi az erre vonatkozó szabály, így elsőkézből kaphatsz hivatalos információt.
Ugy remlik valamifele gyujtoszamlara erkezik meg. Ha bemesz a bankodba az utalás adataival akkor elvileg ki tudják nyomozni. Es jovairjak a helyes szamlan.
De elobb azert kerdezz ra telefonon az ugyfelszolgalatnal.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!