Újonnan regisztráltként miért nem kaptam NZD számlát a Transferwise-tól?
Figyelt kérdés
Kb. 1 hete regisztráltam, az USD, GBP, EUR, PLN és az AUD számla adatait megkaptam, NZD számlához viszont nem. Nem is látom, hogy ellenőrzés után kapnék. A többi pénznem esetében amíg nem kaptam meg, addig ott volt egy információ, hogy az adatok ellenőrzése után megkapom.
Nyilván nem létszükséglet, azonban a neten az az információ szerepel, hogy 6 pénznem esetében kapok adatokat is.
2020. ápr. 12. 23:13
1/1 anonim válasza:
Szerintem sokkal gyorsabb és pontosabb választ kapsz ha a TW-t kérdezed...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!