Kártya zárolás?
Figyelt kérdés
A vásárlás nem fejeződött be. A bankkártya-kibocsátó elutasította bankkártyád adatait.
Bizonyos esetekben a bankkártya-kibocsátó „zárolhatja” az összeget a számládon, de nem terheli meg azt. Az alább látható adatokban esetleg előforduló hibák javítása után próbáld meg újra a vásárlást.
Jelenleg semmit sem tudok venni,lehet hogy elértem a limitet?
Az adatok jók ezt már ellenőriztem ,vagy
Olyan helyen akartam vásárolni ahol nem lenne szabad?
Mit lehet tenni?
2020. márc. 30. 14:30
1/3 anonim válasza:
Esetleg felhívni a bankot, mi történt?
2/3 A kérdező kommentje:
Lehet olyan hogy mivel nekem junior kártyám van és tegnap túlhaladta az összeg a limitet és azért tiltotta?
Csak mert most vettem STEAM-en 300ft ér egy játékot és sikerült
2020. márc. 31. 11:29
3/3 A kérdező kommentje:
Egyébként megoldódott, köszönöm!
2020. júl. 26. 18:49
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!