OTP Junior biztonsági kód nem jön meg, miért lehet ez?
Figyelt kérdés
Mikor csináltattuk a kártyát, akkor az egyik családtagnak a száma lett megadva! Utána én másnap bementem (addigra már lett számom), és atírták a rendszerbe, de a kártya mikor megérkezett, akkor az internetes biztonsági kódnál nem az én számom volt megadva! Ezt betudtam annak, hogy ugye később vittem be a számomat és bla bla bla. Na minden tök jó, kapok sms-est ha érkezik pénz / veszek le pénzt, de.. Mikor minap akartam egy netes vásárlást végrehajtani, akkor nemkaptam SMS-ben a biztonsági kódot, és ezmiatt abba is maradt a dolog :( Lehetséges, hogy a kettő dolog teljesen külön van, és a kód nemnekem fog jönni, csak a tranzakciók?
Vagy csak szimplán a telefonszámom írtam be helytelenül azon az oldalon, ahol rendelni akartam?
2019. nov. 17. 00:48
1/2 anonim válasza:
Minden számot át kell iratni, azt is ami a kódnál van.
2/2 anonim válasza:
Igen, jól mondja az 1.! Menj be a fiókba és mondd, hogy az OTPdirekt-ben is írják át a telefonszámod, ne csak a kapcsolattartási adatoknál!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!