Erste virtuális kártya limitmódosításnál 5 percig kell várni, hogy használhassam, átállítható?
Probléma: Vásárolnék online, eljutok a fizetési felületre, (átmegyek az erstére, rakok a virtuálisra költhető értékhatárt) és mennék rögtön fizetni, de nem lehet mert 5 perc az alapértelmezett beállítás az ERSTE-nél, hogy malmozzál 5 percet és csak utána tudsz fizetni. AGYRÉM!
Közben a fizetési oldalon a session lejár, és 5 perc után nem tudsz fizetni, ÚJABB AGYRÉM!
Miért ilyen fájdalmasan nehézkes a fizetés 2019-ben?
(Lehet én vagyok hülye, de nem találtam a módját )
Évekkel ezelőtt is kértem, hogy azonnal lehessen használni, mert általában akkor lépek be limitet módosítani, amikor rögtön ki is fizetném az online vásárlást.
PC-ről, nem okostelefonról, és nem szeretnék 5 perccel előtte az ersténél kezdeni, mert egy impulzus vásárlásnál nem tudok 5 perccel előre látni.
Van annak logikus, észszerű magyarázata, hogy miért kell 5 percet várakoztatni az embert, hogy intézhesse gördülékenyen az online vásárlást?
5 éve is probléma volt ez, arra vártam, hogy majd a GEORGE felületen ez megoldódik, de hát nem az az ország ez, nem az a bank ez.
"PC-ről, nem okostelefonról"
Vajon mi értelme, hogy mobilon lehet, webes felületen meg nem lehet?
Tényleg nem értem ezt a céget...
A mobilbankjuk leglepően jó! Én sem nézném ki az Erstéből, de így van. :-)
Van biztonságos biometrikus azonosítás, a tranzakciók akkor is működnek, amikor a webes netbank lehal, teljesen átlátható a felület és tényleg két pöttyintés egy limitmódosítás. Amióta normálisan működik, én a webest már szinte nem is használom...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!