Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » Bankon belüli panaszkezelésről...

Bankon belüli panaszkezelésről valakinek tapasztalata?

Figyelt kérdés
mert nekem lenne, már hívtam is őket, de nem tudom, hogy lesz e belőle valami, vagy egyáltalán foglalkoznak e ott bármilyen problémával vagy csak félreteszik?! tapasztalatok?
2010. júl. 13. 15:40
 1/5 anonim ***** válasza:
Nekem már volt némi afférom egy bankkal. Ilyen esetben - persze nem tudom, neked mi a gondod - én nem telefonálok, levelet írok és mindjárt a vezetőnek. Holmi Jóska-Pista ügyfélszolgálatossal nem foglalkozom. Sűrű elnézést kértek, még ajándékot is küldtek. (egy jó tanács: ha hivatalos hellyel levelezel, azt CSAKIS tértivevénnyel tedd. Az ajánlott cédulával csak azt tudod bizonyítani,hogy feladtad a leveledet, viszont a tértivel azt is, hogy bizony, ők ekkor és ekkor átvették, így nem tudnak hadoválni, hogy "a levél biztos valahol a postán elveszett".)
2010. júl. 13. 16:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
Nem szükséges levelet írnod. Az meg pláne fölösleges, ha valami vezetőnek címzed. Nem gondolhatja az előző válaszoló sem, hogy majd vmi fejes fog foglalkozni az ő kis ügyével. Ha már írsz, akkor tényleg tértivevény legyen, de egyszerűbb és gyorsabb, ha felhívod az ügyfélszolgálatot. Ha rögzítik a beszélgetést, azt téged igazol, hogy panaszt tettél. Jegyezd meg a beszélgetés idejét, hogy tudj mire hivatkozni és kérdezd meg, hogyan és kb. mikor fognak tájékoztatni az eredményről. 2 bankban is dolgoztam már, mindenhol más a rendszer, de általában vmilyen jegyzőkönyvet vesznek fel és ezek mennek az illetékes osztályra. A végén majd valaki kiküldi az eredményt, vagy hív, akivel beszéltél (de ha pl. költséggekkel kapcsolatos, elég ha lecsekkolod a számlád, történt-e változás).
2010. júl. 14. 11:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
Nos, igenis azt gondolom, hogy az a célravezető, ha vezetővel levelezek. Ez a tapasztalatom. Sajnos akadt már konfliktusom önkormányzattal, bankkal és csodák csodájára mindig akkor oldódott meg, ha nem az ügyfélszolgálatossal, ügyintézővel próbáltam megoldást találni, hanem egyenesen a vezetőnek címeztem a levelemet. Bocs, ha téged, mint ügyintézőt ez zavar.
2010. júl. 14. 16:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
Van az embernek afférja a banki ügyintézővel,mert némelyik nem oda való lenne.Néha már gondolkodom rajta megpróbálok egy másikatis,ahova elviszem a kis pénzemet,ne itthon örizgessem.Talán ott jobban kiszolgálnak.
2010. júl. 14. 22:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:
Természetesen az ügy kalibere is eldöntheti, ki foglalkozik majd vele, de továbbra is úgy gondolom, hogy valószínűleg a "Holmi Jóska-Pista ügyfélszolgálatos" fog vele bajlódni, és legfeljebb a supervisor-a kommunikálja feléd az eredményét. Nekem eddig sosem kellett vezetőhöz fordulnom, de lehet, csak szerencsém volt.
2010. júl. 15. 15:41
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!