Vámköteles áru, mi lehet a végkifejlet?
Rendeltem külföldről egy terméket, ami vámköteles volt. A nemzetközi szállító cég azt megelőlegezi, nekem az ő részükre kell fizessek, mikor kihozzák az árut.
Bankkártyás fizetés történt, mondták, sikeres, rendben vagyunk, itt hagyták a terméket. Ha nem tévedek, egyéb esetben itt se hagyhatták volna.
10 hónap elteltével elkezdtek leveleket küldözgetni, hogy tartozom, nem lett rendezve az a számla, fizessem ki. Én leírtam nekik, mi meg hogyan történt. Igazolni nem tudom, a számlatörténetet nem tudom lekérni már. (Kártyacsere is volt, szóval egyszerűen ez már nem kivitelezhető.)
Azóta újabb 2 hónap eltelt, 2 hetente, havonta írnak, küldik az előre kiállított számlát, amit láttam már többször, és írjak, hogy rendezzem, az én levelemre konkrétan nem reagálnak, csak ugyanazt leírják újra és újra.
A tényleges szállítás óta eltelt 1 év.
Mire számíthatok ezügyben?
És a cég meddig mehet el, ha be akar hajtani valamit az ügyfelen úgy, hogy közel 1 éven át nem is kerestek emiatt?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!