El kell e fogadnom a hibás adatot?
Megrendelőmnek postán juttatom el a terméket.
Az utánvét összeget a posta utalja a bankszámlámra , de rendszeresen hibás küldeményazonosítót ír az utalás megjegyzés rovatába.
Voltaképp én ez alapján tudom beazonosítani, hogy milyen összeget utaltak át részemre.
Egy esetleges NAV ellenőrzésnél mi történik ilyen esetben ?
Követelhetem a Postától, hogy ennek hibátlan adatokat adjon meg ?
Ha már hiba történt, akkor mi a teendő ?
Állítasz ki számlát is nem? Azzal összevetve simán összepászítható. De különböző nyilvántartás alapján is. Csak a NAV-os ellenőr picit sziszegni fog miközben párosíthatja össze. :D
Persze szólhatsz a postának, hogy ezután figyeljenek oda erre.
Mire egy esetleges NAV ellenőrzésig eljutna a dolog, addigra természetesen én már összepárosítottuk a dolgokat, különben nem lehetne könyvelni.
Ha külön külön utalnák az összegeket, akkor egyszerűbb lenne a dolog, de ez nem így van.
Ha egy nap teszem azt kiküldünk 5 csomagot, annak az utánvét összegei szerencsés esetbe egy másik napon egyszerre érkezik meg a számlánkra és egy összegben, de sokszor összekeverednek a tételek, attól függően, hogy mikor veszik át a küldeményeket , vagy az adott térségi posta mennyire dolgozik gyorsan vagy lassan.
Kapunk egy összeget a számlára, majd 4-5 küldeményazonosítót felsorolnak a megjegyzés rovatban.
De ma is 5 azonosítóból 2 hibás.
Pár napja 4-ből szintén 2 hibás.
Itt szívok, hogy össze tudjam párosítani a számlákkal.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!