Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Adózás, könyvelés » Hányas számú nyomtatványt...

Hányas számú nyomtatványt kell kitöltenem az adóbevalláshoz?

Figyelt kérdés
A 2017-es évben egy munkahelyen dolgoztam főállásban, más bevételem nem volt. A munkáltatótól a 17m30 as nyomtatvány megkaptam. Érdemes könyvelőt fogadnom vagy ez alapján magamnak is ki tudom tölteni?

2018. ápr. 16. 19:18
 1/3 anonim ***** válasza:
tudtommal 2018-ban a NAV mindenkinek elkészíti az adótervezetét, azt át kell nézni és ha minden stimmel adóbevallássá minősül májusban. Ha van észrevétel, akkor kell kitölteni az erre készült nyomtatványt. Én március 13-án már megkaptam e-mail címre a tervezetet, utolsó 3 hónapban lemaradt a gyerekkedvezmény. Kitöltöttem a módosító lapot, küldték is a pénzt, már el is költöttük. Helyi kormányablak, munkahely, ott kérdezz rá, biztos tudnak segíteni.
2018. ápr. 16. 19:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:
Azt külön kérni kellett hogy a Nav készítsen tervezetet és arról sajnos már lecsúsztam.
2018. ápr. 17. 01:12
 3/3 A kérdező kommentje:

Közben megtaláltam!

[link]

2018. ápr. 17. 02:03

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!