Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Adózás, könyvelés » Miért nem tudom aktiválni az...

Miért nem tudom aktiválni az ügyfélkapum?

Figyelt kérdés
Megkaptam e-mailben a teendőket, beírtam csupa nagybetűvel a teljes nevem, adtam meg új jelszót, amiben van egy nagybetű , a többi kicsi , és számokat is tartalmaz. Több mint 8 karakter. Az egyszer használatos kódot is beírtam. Azt írja ki, hogy az azonosítás érvénytelen. Mi lehet a gond?
2018. márc. 23. 12:37
 1/4 anonim ***** válasza:

Bemásoltad a kódot vagy beírtad?

Mert nekem volt olyan, amikor csak beírva fogadta el - másolva nem

2018. márc. 23. 16:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:
Mindenhogy próbáltam.
2018. márc. 23. 21:48
 3/4 anonim válasza:
Sikerült már megoldani a problémát? Én sem tudok belépni.
2018. márc. 27. 12:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:
Nem sikerült sajnos.
2018. márc. 27. 16:42

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!