Nem kaptam számlát! Szeretném elkönyvelni költségként. A NAV-on belül kihez fordulhatok?
Adott egy webáruház, személyes ügyfélszolgálat nélkül. Kifizettem a terméket, rendben megérkezett és működik, csupán nem jött hozzá sem számla, sem garancialevél. Egy hét alatt sem válaszoltak az emailjeimre, telefonon elérhetetlenek.
Nálam van a termék és a csomagolás, valamint a vásárlást igazoló emailek. Hol lehet fel/bejelentést tenni, ahol érdemben foglalkoznak is az üggyel? Félreértés ne essék, nem házmesterkedni akarok. Egyszerűen lógnak több tízezer forintnyi áfával, és nem fogom hagyni hogy lehúzzanak.
Van magyar cég mögöttük. (Ha lett volna személyes átvétel, ez eleve nem történt volna meg. Ha pedig lenne ügyfélszolgálat, már rég odatoltam volna a képem.) Eszembe sem jutott eddig a spamet megnézni.
A kérdés tehát mégegyszer: hol lehet felnyomni őket? Valami infó a folyamatról? Beszámoló hasonló esetről? Pl. mennyi idő míg történik valami? Látom még valaha azt az áfát?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!