Nem kaptam számlát! Szeretném elkönyvelni költségként. A NAV-on belül kihez fordulhatok?
Adott egy webáruház, személyes ügyfélszolgálat nélkül. Kifizettem a terméket, rendben megérkezett és működik, csupán nem jött hozzá sem számla, sem garancialevél. Egy hét alatt sem válaszoltak az emailjeimre, telefonon elérhetetlenek.
Nálam van a termék és a csomagolás, valamint a vásárlást igazoló emailek. Hol lehet fel/bejelentést tenni, ahol érdemben foglalkoznak is az üggyel? Félreértés ne essék, nem házmesterkedni akarok. Egyszerűen lógnak több tízezer forintnyi áfával, és nem fogom hagyni hogy lehúzzanak.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Van magyar cég mögöttük. (Ha lett volna személyes átvétel, ez eleve nem történt volna meg. Ha pedig lenne ügyfélszolgálat, már rég odatoltam volna a képem.) Eszembe sem jutott eddig a spamet megnézni.
A kérdés tehát mégegyszer: hol lehet felnyomni őket? Valami infó a folyamatról? Beszámoló hasonló esetről? Pl. mennyi idő míg történik valami? Látom még valaha azt az áfát?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!