A NAV, rossz címre küldött részemre levelet, el kell-e újra küldenie?
Egy fontos levelet a NAV, a 13 évvel ezelőtti címemre küldte,persze visszament a levél.Ennek ellenére azt közölték,átvettnek tekintik a levelet.Én úgy tudom,ha rossz címre ment az ajánlott levél,akkor ,nem tekinthető átvettnek.Évekig a jó címre küldték...,érdekes nem?Most azt mondták,nem küldik ki újra!
Mit tehetek?
Előre is köszi a válaszokat.
Írj az "Adóalany Nyilvántartási Osztály"-nak, nézzenek utána, hogy a Törzsadatok között nyilvántartott lakcímként mi van bejegyezve, és azt oda mikor vésték fel, dátum szerint.
Ha ott a jó cím van, és van birtokodban olyan levél tőlük, amely azóta már az új címedre ment, tehát ez a mostani eltévedt, csak az ügyintéző figyelmetlenségéből ment a régi címre, akkor lehetőséged van a NAV Jogi Osztályának írt levélben kérni az ügy elintézésének módosítását = vagyis ne tekintsék átvettnek, mert ez az ő saját hülyeségük!!! És igenis kérd az irat ismételt kiküldését a Törzsadatok között náluk is szereplő, bejegyzett jó címre!!!
1/1 ! Köszönöm válaszod! Válaszodat meg sem vártam,felhívtam az ügyintéző főnökét...,igaz,csak a titkárnő kérdezte meg,miben segíthet.Elmondtam a problémám és láss csodát az ügyintéző megígérte,küldeni fogja a levelem ( a bejelentett valós )címemre,ami már régen regisztrálva volt...
Szóval,az ügyintéző tévedett.De,miért kellet ezért felhívnom a főnökét? Káosz!..
Köszönöm válaszod!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!