Ha külföldre költözöm, mi lesz az adókártyámmal?
Külföldön, uniós országban telepdnék le, házasság (tehát nem munka miatt). A lakcímkártyát értem, viszont ilyenkor mi a teendő az adókártyával, le kell adni vagy sem?
Gondolom ezt a NAV-nál kell intézni?
(trollok kedvéért: nem vagyok Mo.-n és a NAV-ot felhívni egyszerűen lehetetlenség, ezért gondoltam rákérdezek, amíg haza nem megyek, hogy tudjam, mire számítsak.)
Már miért lenne lehetetlenség felhívni őket külföldről?
(Esetleg drága, azt még megértem.)
+36 (1) 441-9600
+36 (1) 250-9500
Engem pár hete kb. 30mp alatt kapcsoltak ügyintézőhöz.
Semmi teendőd nincs az adókártyával. Megképeztek Neked egy adóazonosító jelet, ami életed végéig elkísér. Arról kaptál egy kártya formátumú igazolást, ami örökre a Tied.
Ennyi.
Viszont más teendőid lehetnek itthon, mielőtt elhagyod az országot, hogy később problémáid ne legyenek.
Azt írod, hogy a "lakcímkártyát értem", tehát valószínűleg tisztában vagy azzal, hogy mire gondoltam. .. :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!