Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Adózás, könyvelés » Mi a teendő, ha a munkáltatóm...

Mi a teendő, ha a munkáltatóm nem adta ki az igazolást a tavalyi keresetemről január 31-ig?

Figyelt kérdés
Közalkalmazott vagyok egy iskolában. A munkáltatóm ilyen-olyan adminisztratív okokra hivatkozva mostanáig nem adta ki az adóbevalláshoz szükséges igazolásokat a tavalyi keresetemről. Ami miatt aggódok az az, hogy adószámos magánszemély vagyok, ezért nekem nem májusban van a határidő, hanem február 20-án. Mit tudok ilyenkor tenni, azon kívül, hogy reklamálok a főnöknél? Soha nem késtem az adóbevallással, idén sem szeretnék.

2016. febr. 8. 18:49
 1/2 Icus47 ***** válasza:
Az állami intézmények évek óta nem tartják be a szabályt, azaz évek óta nem adják ki az igazolásokat az előírt határidőre. De azért a saját "portádon is rendezkedhetsz. Pl. ha nem vagy áfa alany akkor a bevallási határidő május 20, de ha rád a febr.25 vonatkozik akkor szépen előkészíted a bevallásnak az önálló tevékenységre vonatkozó részét, és azért még biztos hogy nem fogsz elkésni a bevallással. Ugyanis arra sem volt még példa -legalább is az és ügyfélkörömben- hogy 20.-a után kapták volna meg az igazolást.
2016. febr. 8. 21:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:

jelezd a navnak! a munkáltatódnak, meg azt, hogy ha a határidőből kicsúszol őket terheli a pénzügyi felelősség érte.

amúgy lévén, hogy 8-a van simán el tudom képzelni, hogy kicsúszol a határidőből :(

2016. febr. 8. 22:19
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!